|
کدخبر: 160270

پیش بینی طلایی از بورس فردا

در این مطلب با توجه به تحلیل کارشناسان بازار سرمایه و بررسی وضعیت امروز بازار بورس به پیش بینی بازار بورس فردا ۲۵ اسفند ماه ۹۹ می پردازیم.

بورس پیش بینی طلایی از بورس فردا

امروز بازار سرمایه با تقاضای نسبی بازگشایی شد و دقایقی پس از بازگشایی شاخص کل به میزان ۴ هزار و ۳۶۶ واحد رشد کرد. در ادامه روند معاملات تقاضا افزایش یافت و با رشد ۱۵ هزار و ۷۶۳ واحدی شاخص کل به ۱ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۴۰ واحد رسید. با ما همراه باشید در ادامه این مطلب به پیش بینی بازار بورس فردا ۲۵ اسفند ماه ۹۹ خواهیم پرداخت.

خوشبختانه وضعیت بازار سرمایه امروز مطابق با پیش بینی که در روز گذشته خدمتتان ارائه نمودیم پیش رفت و نمادهای فارس، کگل و کچاد بیشترین تاثیر مثبت بر بازار سهام را داشتند.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه و تحلیلگران معتقدند که در شرایطی که شاخص سازان در موازات نزولی بودن اکثر سهم های بازار سرمایه در حال رشد هستند، بازار سرمایه به تعادل نخواهد رسید و اگر حمایت فقط به سهم های شاخص ساز محدود شود، بورس تا پایان سال به روند فرسایشی خود ادامه خواهد داد زیرا در روند معاملات امروز بیش از ۲۰۰ نماد قفل در صف فروش هستند و حمایتی از آن‌ها دیده نمی‌شود.

عده ای از کارشناسان بازار سرمایه نیز بر این باورند که روند بازار به سمت عبور از کانال یک میلیون و ۲۷۰ هزار حرکت کرده است.

با توجه به نظرات کارشناسان و بررسی وضعیت امروز بازار بورس انتظار می رود که شاخص در ادامه روند صعودی داشته باشد از این رو وضعیت بازار بورس فردا دوشنبه ۲۵ اسفند ماه ۹۹ صعودی و مثبت پیش بینی می شود.

منبع: بورس فردا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها