|
کدخبر: 100623

نحوه فروش سهام عدالت اعلام شد

صاحبان سهام عدالتی که قصد فروش بخشی از سهام خود را دارند از روز ۶ خردادماه می‌توانند با مراجعه به بانکی که حساب دریافت سود سهام عدالت در آن دارند، ‌برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.

بورس نحوه فروش سهام عدالت اعلام شد

اخیرا وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که کلیه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می‌توانند از روز سه‌شنبه (۹۹/۳/۶) به شعب بانک‌هایی که قبلا در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی‌سازی معرفی کرده‌اند، مراجعه کنند.

این افراد می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهدنامه مربوطه، اقدام کنند.

در اجرای ابلاغیه مورخ ۹۹/۲/۹ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر آزادسازی سهام عدالت و با عنایت به مصوبه مورخ ۹۹/۲/۳۰ شورای‌عالی بورس این اطلاعیه صادر شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید، پس از اتمام مهلت اعلام شده در سامانه سهام عدالت (۹۹/۳/۸) از تاریخ ۹۹/۳/۱۰ بانک‌ها از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به‌تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد.

 

منبع: تجارت نیوز
  • معصومه ارسالی در

    وقتی سهام برای ماست چرا نباید همه رو بفر وشیم چرا سی درصد

  • ارسلان ارسالی در

    امروز سه شنبه ۹۹/۳/۶ به شعب بانک ملت مرا جع کردم گفتن به ما دستوری داده نشده .. م ازندران چالوس

  • حسن باقری پور ارسالی در

    با سلام من روش مستقیم فروش سهام عدالت را انتخاب کردم سود سهام را از طریق بانک مل ی دریافت میکردم الان کی مبلغ به حساب من واریز میشود؟ ممنون ۰۹۲۱۲۹۴۷۷۸۲

  • شارگین ارسالی در

    آقا دیگه مسخره کردید مارو به خدا یک ماه که سهام مون فروختیم این بانک ملی باید درش تخته کرد چرا پول مردم بدبخت میخوابونید به حساب بانک مگه ما از سر پول داری فروختیم نیاز داریم اجاره خونمون عقب افتاده خدا خودش یه کاری کنه مسولین که هیچ...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها