|
کدخبر: 323857

از کجا شماره شبا بگیریم؟

این روزها دریافت شماره شبا برای خیلی از کاربران بانکی دردسرساز شده است. کافی است عبارت دریافت شماره شبا را در اینترنت جستجو کنید تا با سایت‌های زیادی روبه‌رو شوید که قرار است به شما شماره شبا بدهند.

بانک و بیمه از کجا شماره شبا بگیریم؟

این روزها دریافت شماره شبا برای خیلی از کاربران بانکی دردسرساز شده است. کافی است عبارت دریافت شماره شبا را در اینترنت جستجو کنید  تا با سایت‌های زیادی روبه‌رو شوید که قرار است به شما شماره شبا بدهند. اما وقتی وارد سایتشان می‌شوید و مراحل مختلف را طی می‌کنید، از شما درخواست پول برای دادن شماره شبا بانکی می‌کنند. مساله‌ای که پرداخت پول و متصل شدن به درگاه پرداخت را به همراه دارد. پس علاوه بر هزینه، دریافت شبا را با تاخیر هم مواجه می‌کند. اما یک راه ساده‌تر هم برای دریافت شماره شبا وجود دارد. ورود به سایت رده و گرفتن شماره شبا رایگان.

خدمات رده

اگر هنوز اطلاعی از شماره شبا بانکی که بیشتر کارهایتان را از طریق آن پیش می‌برید، ندارید، کافی است کد 24رقمی شبا را از سایت «رده» بخواهید. با همین کد 24رقمی که برای هر فرد منحصربفرد است، به آسانی می‌توانید از هر کدام از روش‌های انتقال پول مانند پایا و ساتنا و در هر کدام از پلتفرم‌های بانکی – مانند اینترنت بانک، همراه بانک، یا اپلیکیشن‌های پرداخت-  پول جابه‌جا کنید. علاوه بر دریافت شماره شبا رایگان، سایت رده مرجع خوبی برای گرفتن آمار انواع و اقسام وام‌های بانکی، گرفتن استعلام چک‌های صیادی بانکی، مقایسه حساب‌های سپرده‌گذاری بانکی و فهرست سبدگردان‌ها و کارگزاری‌های بورس است. خلاصه اینکه از گرفتن شماره شبا، تا بررسی و مقایسه انواع وام‌های بانکی در سایت و اپلیکیشن رده امکانپذیر است. سایتی که خدمات منحصربفرد بانکی را به کاربرانش ارائه می‌دهد؛ از جستجوی هر وام بانکی که متناسب با توان پرداخت اقساطی شما باشد، تا دریافت شماره شبا رایگان تمام بانک‌ها که تقریبا در هیچ سایت و پلتفرم مشابهی بدون هزینه به متقاضیان شماره شبا ارائه نمی‌شود.

دریافت شماره شبا بانک ملی

با ورود به بخش «شماره شبا بانک ملی» در سایت رده از دو راه می توانید کد شبای خودتان را بگیرید. برای به دست اوردن این کد 24رقمی هم می توانید شماره کارت و هم شماره حساب خودتان را وارد کنید  تا بعد از چند ثانیه شماره شبا بانک ملی تحویل‌تان شود. اما مراحل گرفتن شماره شبا بانک ملی چیست:

  • برای گرفتن شماره شبا بانک ملی، کافی است وارد حساب کاربری‌ خودتان در سایت رده شوید. نام و نام خانوادگی را به همراه شماره موبایل خودتان وارد و در نهایت یک رمز عبور انتخاب کنید. به همین راحتی و در کمتر از چند ثانیه وارد حساب کاربری سایت رده می‌شوید.
  • بعد از ورود به حساب کاربری، قسمت‌های مختلفی مانند تبدیل‌های شبا، استعلام تسهیلات و استعلام چک برگشتی در سایت رده قابل دسترس شما خواهد بود. برای گرفتن شماره شبا بانک ملی، باید وارد بخش تبدیل‌های شبا شوید.
  • بعد از ورود به بخش تبدیل‌های شبا، امکاناتی مانند تبدیل شماره کارت به شبا، شماره کارت به شماره حساب و استعلام شماره شبا وجود دارد. برای گرفتن شماره شبا بانک ملی باید روی قسمت «کارت به شبا» بزنید. بعد هم در کادر شماره کارت خودتان را وارد کنید و در آخر دکمه «تبدیل» را لمس کنید.
  • بعد از زدن دکمه «تبدیل»، تمام اطلاعات حساب بانکی مانند شماره 24رقمی شبا، شماره کارت، شماره حساب، نام و نام خانوادگی صاحب حساب و البته فعال یا غیرفعال بودن حساب به شما نمایش داده می‌شود.

مزایای تبدیل شماره کارت به شماره شبا

روی تمام کارت‌های بانکی، شماره‌ای ۱۶رقمی وجود دارد که همان شماره کارت شما به حساب می‌آید. ساده‌ترین روش هم دریافت شماره شبا با کارت بانکی است. کافی است وارد سایت رده به آدرسrade.ir  شوید. بعد در نوار بالای صفحه روی قسمت « دریافت شماره شبا با شماره کارت و حساب» کلیک کنید. در این قسمت تصویر لوگوی تمام بانک‌ها را مشاهده می‌کنید. حالا کافی است بانک موردنظرتان را انتخاب و شماره کارت 16رقمی را بزنید و شماره شبا را از ما بگیرید. علاوه بر گرفتن شماره شبا با کارت بانکی، شما امکان دیدن نام صاحب حساب از روی شبا را هم خواهید داشت. فراموش نکنید اولین درخواست برای دریافت شماره شبا با کارت بانکی یا شماره حساب هم رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما اگر نیاز به داشتن تعداد زیادی شماره شبا از روی کارت بانکی دارید، بهتر است با عضویت خود در سایت یا اپلیکیشن «رده» این کار را برای خودتان تسریع کنید. عضویت در سایت رده هم کمتر از یک دقیقه وقت‌تان را می‌گیرد. با عضویت در رده امکان تبدیل شماره کارت به شماره شبا در 29 بانک را پیدا خواهید کرد. برای دانستن مزایای داشتن شماره شبا و فهرست بانک‌هایی که در این سایت می‌توانید مراحل تبدیل شماره کارت به شماره شبا را طی کنید، کافی است روی بخش «دریافت شماره شبا با شماره کارت و حساب» کلیک کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها