|
کدخبر: 162476

تکلیف ۵۰ درصد بقیه سود سهام عدالت چه می‌شود؟

۵۰ درصد سود سهام عدالت در روزهای پایانی سال گذشته به حساب بعضی از سهامداران واریز شد، اما هنوز تکلیف ۵۰ درصد بقیه سود سهام مشخص نشده است.

بورس تکلیف ۵۰ درصد بقیه سود سهام عدالت چه می‌شود؟

 بعد از واریز سود سهام عدالت در روزهای پایانی سال ۹۹، مسئولین اعلام کردند بقیه سود سهام در فروردین ۱۴۰۰ به حساب سهامداران واریز می شود. چند روز پیش هم رئیس سازمان بورس از واریز سود سهام عدالت در هفته سوم فروردین ماه و قبل از ماه رمضان خبر داد. البته تا امروز هیچ تاریخ قطعی برای پرداخت این سود اعلام نشده است.

به گفته مسئولان سود سهام عدالت برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی ۴۰۰ هزار تومان و برای دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی ۲۰۰ هزار تومان است که ۵۰ درصد آن به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شده است.

اما این واریزی ها هم با حاشیه های زیادی همراه بود. برخی از سهامداران اعلام کرده اند هنوز هیچ پولی به حساب آنها واریز نشده است. برای بعضی ها پول واریز شده است، اما امکان برداشت وجود ندارد.

بر همین اساس رئیس سازمان بورس اعلام کرد که شماره شبا و اطلاعات حساب این افراد مشکل داشته و آنها باید این اطلاعات را تصحیح کنند تا سود سهام عدالت به حسابشان واریز شود.

اما حالا و با اعلام خبر واریز مرحله دوم سود سهام عدالت مهم‌ترین سوال سهامداران این است که افرادی که در مرحله اول سود برای آنها واریز نشده، این بار کل سود را یکجا دریافت می‌کنند یا باز هم از واریز سود جا می‌مانند؟

اصلاح شماره شبا برای دریافت سود چگونه است؟

۱-برای اصلاح شماره شبا، ابتدا باید به نشانی www.sahamedalat.ir مراجعه کرد.

۲-در مرحله دوم باید کد ملی را وارد کنید. بعد از آن یک پیامک به شماره موبایل کاربر ارسال می‌شود. با وارد کردن این کد می‌توانید وارد پروفایل شوید.

۳- با ورود به پروفایل خود، روی گزینه «مشاهده و ویرایش پروفایل» کلیک کنید.

۴- در این مرحله می‌توانید شماره تلفن و یا شماره شبای ثبت شده را تغییر دهید.

۵- شماره تلفن یا شماره شبای جدید ظرف ۴۸ ساعت ثبت می‌شود.

منبع: کاما پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها