|
کدخبر: 211262

برای مقایسه خدمات بانکی و انتخاب بهترین موقعیت‌ سرمایه گذاری به سایت رده سر بزنید

بانک و بیمه برای مقایسه خدمات بانکی و انتخاب بهترین موقعیت‌ سرمایه گذاری به سایت رده سر بزنید

پیدا کردن یک مرجع خوب در هر زمینه‌ای می‌تواند جلوی به هدر رفتن وقت و انرژی شما را بگیرد. سایت رده یک مرجع تماماً حرفه‌ای در حوزه فین‌تک است که با زبانی ساده و قابل فهم، موضوعات کاربردی بانکی و مالی را به مردم آموزش می‌دهد و آن‌ها را از جدیدترین اتفاقات شبکه بانکی کشور مطلع می‌سازد. احتمالاً شما هم در هنگام مشاهده نتایج جستجو عبارات مختلف بانکی در موتورهای جست‌وجوگر گوگل با اسم رده مواجه شده باشید. البته رده شهرت خود را مدیون خدماتی دارد که ارائه می‌دهد. از جداول و ابزارهای مقایسه‌ای این سایت می‌توانید استفاده کنید تا با توجه به شرایط خاصی که دارید بهترین وام، سپرده بانکی یا صندوق سرمایه‌گذاری را برای خود انتخاب کنید. از این گذشته شما در بخش مای رده قادر خواهید بود تا برخی از فرآیندهای بانکی نظیر استعلام چک برگشتی و وام و تبدیل شماره کارت و شماره حساب به شماره شبا را به راحتی در عرض چند دقیقه انجام دهید.

با رده وام بانکی مناسب خود را پیدا کنید

برای همه پیش می‌آید که برای خرید خانه، خودرو یا لوازم خانه یا برای راه‌اندازی کسب‌وکاری پول کم آورده باشیم. در چنین موقعیت‌هایی پیدا کردن یک وام مناسب می‌تواند کارگشا باشد. در خصوص امور مالی، درنظر گرفتن عامل زمان اهمیت زیادی دارد. خرید به موقع و راه انداختن کسب‌وکار در آینده ما را به سود خوبی می‌رساند. سود خوبی که خیلی بیشتر از سود یک وام بانکی ارزش دارد. اگر در هر زمینه‌ای قصد استفاده از تسهیلات بانکی را داشتید، به بخش وام‌های سایت رده سر بزنید. تمامی وام‌هایی که در شبکه بانکی کشور ارائه می‌شود با جزئیات تمام معرفی شده‌اند. از همه مهم‌تر رده در قسمت جستجو وام، امکانی فراهم کرده است تا ویژگی‌های وام موردنظر خود را وارد کنید و سپس تمامی وام‌هایی که شرایط مشابه با خواسته‌تان را دارند، به شما نشان داده شود.

تبدیل شماره کارت و شماره حساب به شماره شبا به سادگی آب خوردن

اگر عضو مای رده هستید یا اپلیکیشن سایت رده را نصب کرده باشید، خیلی راحت می‌توانید تبدیل اطلاعات حساب خود را انجام دهید. این کار زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد. هر یک از اطلاعات حساب خود از شماره حساب گرفته تا شماره کارت یا شماره شبا را که داشته باشید، قادر خواهید بود به اطلاعات دیگر حساب‌تان دست پیدا کنید. تبدیل شماره کارت و شماره حساب به شماره شبا و همچنین تبدیل شماره کارت به حساب یکی از معروف‌‌ترین خدمات سایت رده به حساب می‌آید. برای عضویت در مای رده یا نصب اپلیکیشن تنها کافی است شماره موبایل خود را درج کرده و کدی که به شما پیامک می‌شود را وارد کنید.

قیمت‌ ها را هر روز با رده چک کنید

اگر می‌خواهید سرمایه‌گذار موفقی باشید یا از آخرین روند تغییر قیمت‌ها مطلع شوید، سایت رده را دنبال کنید. جداول مختلف این سایت به صورت لحظه‌ای قیمت ارز، رمزارز، طلا و سکه را به کاربران خود گزارش می‌دهد. جدول مربوط به قیمت اوراق گواهی حق تقدم خرید وام مسکن بانک مسکن یا همان تسه هم در بخش بورس سایت دائما به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

پربازده ترین صندوق را برای سرمایه‌ گذاری پیدا کنید

از آنجایی که صندوق‌های سرمایه‌گذاری کم ریسک و پربازده هستند روش محبوبی برای عموم مردم به حساب می‌آیند. اگر قصد سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها را دارید می‌توانید از جداول‌ سایت رده استفاده کنید. در این جدول‌ها دارایی خالص و بازده هر صندوق نشان داده شده است و شما می‌توانید شرایط صندوق‌های مختلف را باهم مقایسه کنید. این نکته را درنظر بگیرید که صندوق‌ها براساس میزان بازدهی در ماه و سال گذشته مرتب شده‌اند. جداول مختلف مربوط به سه نوع کلی صندوق‌ها یعنی صندوق با درآمد ثابت، صندوق قابل معامله و صندوق مختلط ازهم تفکیک شده‌اند.

با ویکی رده سواد مالی خود را افزایش دهید

برای اینکه بتوانید از خدمات بانکی و مالی به خوبی بهره‌مند شوید و از طرفی دیگر در بازارهای سرمایه‌گذاری مختلف مانند بازار بورس و بازار رمزارز موفق عمل کنید، ابتدا باید سواد مالی خود را بالا ببرید. رده با ارائه مقالات مختلف تخصصی مربوط به حوزه بانکی، بورس و ارز دیجیتال به زبان ساده و قابل فهم قصد در بالا بردن سواد مالی کاربران خود دارد. در همین راستا بخش ویکی رده سایت مطالبی را ارائه می‌دهد که در آن عبارات تخصصی و پیچیده مالی و بانکی را با زبانی ساده به مخاطبان منتقل می‌کند.

استعلام چک برگشتی و وام در کمتر از یک دقیقه با مای رده

باتوجه به قانون جدید چک، استعلام چک برگشتی پیش از صدور چک از واجبات است. از سویی دیگر در مواقع مختلف برای اینکه اعتبار بانکی شما را بسنجند سابقه اقساط معوقه وام بانکی‌تان را چک می‌کنند. پس بهتر است پیش از هرکس خودتان استعلام وام‌تان را چک کنید تا اگر بدهی بانکی دارید، آن را هرچه زودتر تسویه کنید. استعلام چک برگشتی و وام از طریق بخش مای رده سایت و یا اپلیکیشن رده در کمتر از یک دقیقه، تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه و کدملی انجام می‌شود.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها