|
کدخبر: 196371

برق ۱۸۱ واحد تجاری پر مصرف این استان قطع شد

مدیر شرکت توزیع برق ملایر با اشاره به انجام سه هزار و ۳۸۰ مورد بررسی میزان برق مصرفی اماکن تجاری این شهر در سال جاری، گفت: برهمین اساس برق ۱۸۱ واحد تجاری پرمصرف در شهر ملایر قطع شده است.

رضا شیردره روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین طی این مدت ۴۳۶ مورد بازدید شبانه از نما و روشنایی تزیینی ساختمان‌ها در سطح شهر انجام و برق ۱۲۰ ساختمان نیز به دلیل مصرف بی رویه برای روشنایی تزئینی قطع شد.

وی تصریح کرد: لازمه عبور از شرایط سخت فعلی و زمینه سازی برای تامین برق موردنیاز مشترکان، همراهی مردم در مصرف بهینه و درست انرژی است.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر ادامه داد: از سال گذشته تاکنون ۲۹۵ دستگاه ماینر غیرمجاز با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این شهرستان جمع‌آوری شده که ۹۵ دستگاه از این تعداد مربوط به سال جاری است.

شیردره همچنین از جمع‌آوری و قطع برق ۴۹۱ مورد انشعاب غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: هیچگونه مجوزی برای استخراج رمز ارز دیجیتالی در شهرستان ملایر صادر نشده است.

وی اولویت اصلی شرکت توزیع برق  شهرستان ملایر را ۲ حوزه اصلاح و بهینه‌سازی ۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی و مقاوم‌سازی ۴۰ کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط عنوان کرد.

وی همچنین به روند اعمال خاموشی‌ها از اردیبهشت امسال طبق برنامه زمان‌بندی اشاره و بیان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص زمان خاموشی‌ها یکی از نقاط قوت شبکه توزیع برق بود و برای اتمام این خاموشی‌ها همچنان نیاز به همراهی و مدیریت مصرف برق از سوی مشترکان و مردم هستیم.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر درباره طرح‌های هفته دولت نیز گفت: امسال ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان همزمان در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی برق‌رسانی به مسکن دژچنار نیز با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

شیردره احداث مرکز دیس‌پاچینگ جنوب استان در شهرستان ملایر را یکی از پروژه‌های مهم شرکت برق عنوان کرد و افزود: این پروژه با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اجرا است.

به گفته وی، مشترکان برق شهرستان ملایر ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شرکت توزیع برق بدهی دارند که پرداخت این میزان بدهی موحب بهبود خدمات‌رسانی به مردم خواهد شد.

شهرستان ملایر دارای ۱۳۰ هزار مشترک برق است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر