|
کدخبر: 99279

جزییات معامله سهام عدالت در بورس اعلام می‌شود

بنابر اعلام معاون سازمان خصوصی‌سازی، مصوبه شورای‌عالی بورس درباره جزییات ورود سهام عدالت به بورس در هفته آینده تصویب و اعلام می‌شود.

از ابتدای آزادسازی سهام عدالت مقرر شد که شورای‌عالی بورس چارچوب‌های فروش سهام عدالت را تعیین و تصویب کند.

در این خصوص حسن علائی، معاون سازمان خصوصی‌سازی، گفت: مصوبه شورای‌عالی بورس در خصوص سهام عدالت در هفته آینده تصویب و منتشر می‌شود.

براساس گفته قبلی وی، قرار شده است که چارچوب آزادسازی سهام عدالت (شامل چه پورسه زمانی و با چه درصدی) در شورای‌عالی بورس تصویب و اعلام شود.

آزادسازی سهام عدالت از روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه کلید خورد و حال پس از گذشت حدود سه هفته از آغاز آزادسازی قرار است در هفته آینده جزییات نحوه ورود سهام عدالت به بورس توسط شورای‌عالی این سازمان تعیین شود.

درباره نحوه فروش سهام عدالت نیز سهامداران دو روش پیش‌رو دارند که در روش مستقیم خودشان مدیریت سهامشان را بر عهده می‌گیرند و در روش غیرمستقیم مدیریت سهام را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی واگذار می‌کنند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • پیمان ارسالی در

    باسلام من پول احتیاج دارم برای پول پیش خ انه خواهشن هرچه زودتر تکلیف این سهام روش ن کنید که بتوانیم بفروشیم من یک ماه دیگه باید این خونه که توش هستم خالی کنم ۳ملی ون هم بیشتر پول پیش ندارم با این پول هیچ کجا خونه به من نمیدن حدقل سهام بفروشیم پولش بزاریم رو پول پیشه یه خاکی تو سرمان کنیم ای لعنت به این روزگار واین زندگی ک ه دیگه طاقتی برامان نمانده هروز باید بمی ریم وزنده شیم بااین بیکاری وبدبختی گرونی

ارسال نظر