|
کدخبر: 324216 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

قیمت نجومی برای خرید لباس عروس / ازدواج هم رویا شد!

در این گزارش به بررسی انواع لباس عروس های موجود در بازار و همچنین هزینه خرید آن پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت نجومی برای خرید لباس عروس / ازدواج هم رویا شد!

خرید لباس عروس همواره جزء حساس ترین انتخاب های هر خانم در طول زندگی است. لباسی که قرار است برای یک شب به تن رود و سالیان سال در تصاویر و فیلم عروسی ماندگار باشد. لباس عروس که اغلب به رنگ سفید است در مدل های مختلف و با پارچه های مختلفی طراحی و دوخته می شود. هر چقدر طراحی لباس خاص تر بوده و جنس پارچه گران تر باشد، هزینه نهایی برای خرید آن لباس عروس گران تر تمام می شود.

در همین راستا خبرنگار گسترش نیوز با بررسی سایت های اینترنتی، قیمت جدید انواع لباس عروس را جستجو کرده و در گزارش زیر به معرفی گران ترین به ارزان ترین پرداخته است.

گران ترین لباس عروس های موجود در بازار

همان طور که گفتیم خرید لباس عروس از حساسیت بالایی برخوردار است و به نوعی قرار است یک رویای قدیمی به واقعیت بدل شود. خرید لباس برای برخی انقدر هزینه بالایی است که ترجیح می دهند به جای خرید آن را اجاره کنند. در تصویر زیر چند نمونه لباس عروس را می بینیم که در دسته لباس های گران قرار می گیرد. گران ترین لباس عروس در تصویر زیر به قیمت نزدیک به ۷۷ میلیون تومان به فروش می رسد. محدوده قیمتی در مورد لباس عروس های گران را می توانیم در دسته بالای ۴۰ میلیون تومان قرار دهیم.

لباس-عروس-گران

ارزان ترین لباس عروس های موجود در بازار

در تصویر بعدی مدل های دیگری از لباس عروس را می بینم که زیر ۵ میلیون تومان قیمت دارند. به طبع این لباس ها بسیار ساده تر و کم زرق و برق تر هستند اما با توجه به سلیقه شخصی افراد برخی برای انتخاب لباس عروس، گزینه های ساده تر را می پسندند. ارزان ترین لباس عروس ها در تصویر زیر به قیمت ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

لباس-عروس-ارزان

قیمت لباس عروس مزون دوز

شاید برای شما هم سوال باشد که منظور از مزون دوزی چیست؟ اغلب افراد برای نشان دادن خاص بودن طراحی دوخت لباس هایشان و همچنین تک دوز بودن طرح مورد نظر از ترکیب مزون دوز استفاده می کنند. در تصویر زیر یک نمونه لباس عروس مزون دوز را می بینم که فروشنده آن را ۲۵ میلیون تومان اعلام کرده است. سایزبندی این لباس  عروس از ۳۸ تا ۴۲ اعلام شده است.

لباس-عروس-مزون

نکاتی که باید در خرید لباس عروس به آن توجه کنیم

خرید لباس عروس یکی از مهم‌ترین و پرسترسی در مراسم عروسی است. در زیر، چندین نکته مهم درباره خرید لباس عروس را بررسی می‌کنیم:

۱. تعیین بودجه: قبل از شروع فرآیند خرید، مقدار بودجه‌ای که می‌توانید برای لباس عروس اختصاص دهید را تعیین کنید. این مقدار به شما کمک می‌کند تا در محدوده قیمتی مناسب جستجو کنید و از خرید بیش از حد گران‌قیمت یا خرید ناکافی جلوگیری کنید.

۲. پیش‌بینی زمان: برنامه‌ریزی مناسب برای خرید لباس عروس ضروری است. لباس عروس به طور معمول باید سفارشی تهیه شود و زمانی برای تحویل آن مورد نیاز است. بنابراین، به موقع شروع کنید و زمان کافی برای تهیه و تنظیم لباس را در نظر بگیرید.

۳. پژوهش و بررسی: قبل از انجام خرید، پژوهش کنید و اطلاعات کاملی در مورد استیل‌ها، طراحان، برندها و فروشگاه‌های مختلف جمع‌آوری کنید. این به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و از نظر قیمت، کیفیت و استیل مطمئن شوید.

۴. آزمایش لباس: همچنین، هنگام خرید لباس، حتماً آن را امتحان کنید. این شامل پوشیدن لباس و بررسی آن در حالت نشسته، ایستاده و حرکتی است. بررسی کنید که لباس مناسب و راحت برای شماست و احساس آسودگی می‌کنید.

۵. انتخاب استیل مناسب: استیل لباس عروس باید با سلیقه و شخصیت شما هماهنگ باشد. انتخاب استیلی که با شخصیت شما سازگار است، شما را در روز عروسی خود راحت و اعتماد به نفس می‌کند.

۶. اندازه‌گیری صحیح: اندازه‌گیری دقیق بدن شما و تطابق آن با جدول اندازه‌گیری فروشگاه بسیار مهم است. برای اطمینان از دست‌یابی به لباسی که به درستی برای شما ساخته شده است، معمولاً از خدمات تنظیم لباس استفاده کنید.

۷. محدودیت‌های جسمانی: در انتخاب لباس عروس، محدودیت‌های جسمانی خود را در نظر بگیرید. اگر بخشیاز بدنتان را نمی‌پوشید، بهتر است لباسی را انتخاب کنید که نقاط قوت شما را برجسته کند و نقاط ضعف را پوشش دهد.

۸. هماهنگی با محل مراسم: لباس عروس باید با محل مراسم و تم عروسی هماهنگ باشد. به نوع مراسم، مکان، فصل و سبک عروسی توجه کنید تا لباسی را انتخاب کنید که با محیط و زمینه همخوانی داشته باشد.

۹. لحظه خرید: اگر امکان دارد، بهتر است در زمان مناسبی لباس عروس خود را خریداری کنید. معمولاً خرید لباس عروس در فصل پاییز و زمستان می‌تواند باشد، زیرا در این فصل‌ها معمولاً تخفیف‌های بیشتری در فروشگاه‌های عروس وجود دارد.

۱۰. همراهی با فرد اعتماد‌بخش: بهتر است با خرید لباس عروس، یک فرد اعتماد‌بخش همراهی کنید. می‌تواند یک خانواده یا دوست نزدیک باشد. این شخص می‌تواند در انتخاب لباس، نظرات مفیدی ارائه دهد و به شما در فرآیند تصمیم‌گیری کمک کند.

۱۱. لذت بردن از فرآیند: نهایتاً، لذت بردن از فرآیند خرید لباس عروس را فراموش نکنید. این یک تجربه منحصربه‌فرد و شیرین است. لذت بگیرید و به یاد داشته باشید که این روز برای شما است و شما مستحق بهترین لباس عروس هستید.

با رعایت این نکات، می‌توانید فرآیند خرید لباس عروس خود را به خوبی مدیریت کنید و لباسی را پیدا کنید که بهترین نمایش‌دهنده زیبایی و شخصیت شما در روز عروسی باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها