|
کدخبر: 322769 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

حال و هوای بازار شب عید / یک دست لباس بچگانه چند تمام می شود؟

اگر شما هم در تب و تاب خرید لباس عید برای کودکتان هستید، با این گزارش در گسترش نیوز همراه باشید. قیمت خرید یک دست لباس پسرانه و دخترانه در بازار چند تمام می شود؟

اقتصاد حال و هوای بازار شب عید / یک دست لباس بچگانه چند تمام می شود؟

خرید لباس عید، اغلب افراد را به یاد کودکی می اندازد. بازار شب عید و رفت و آمدها در سطح شلوغ شهر، شاید برای بزرگسالان چیزی جز دردسر نداشته باشد اما برای کودکان همیشه جذاب است. رنگ و بوی تازه لباس نو و ذوق پوشیدن آن برای هر کودکی جذابیت دارد و از این رو خانواده هایی که خردسال دارند بیشتر از بقیه افراد به خرید عیدانه مشغول هستند.

لباس-عید

از طرفی در این بین قدرت خرید مردم هم دخیل است و از رونق بازار کم کرده است. بازاری که در سالیان گذشته بسیار پر شور و حرارت تر به چشم می رسید، در روزهای اخیر در اسفند ماه نسبتا سرد ۱۴۰۲ ، سردتر از همیشه در حال گذر است.

با این حال، خبرنگار گسترش نیوز در گزارشی به بررسی قیمت یک دست لباس پسرانه و یک دست لباس دخترانه حدود ۶ تا ۱۲ سال در سایت های اینترنتی پرداخته است که در ادامه می خوانیم.

کودک-عید

قیمت یک دست لباس دخترانه

خرید کفش از سنین کوچک تا بزرگسال از مهم ترین نیازهای روزانه است و خرید کفش مناسب همیشه حائز اهمیت است. در سنین کودکی این میزان حساسیت به مراتب بالاتر می رود و والدین اغلب در زمان خرید مایحتاج کودک شان بیشترین وسواس را به کار می برند. کفش خوب، ویژگی های خاص خودش را دارد و پای کودک باید در آن به راحت ترین حالت ممکن باشد و در سنین رشد او اختلالی ایجاد نکند.

در تصویر زیر یک نمونه کفش دخترانه را می بینیم. رنگ صورتی این کفش و طرح شاد آن بیشترین خودنمایی را دارد و برای هر دختر خردسالی جذاب است. قیمت این کفش توسط فروشنده آن حدود ۳۶۸ هزار تومان اعلام شده است.

کفش-دخترانه

در قسمت بعدی به سراغ انتخاب بلوز می رویم. در بازار انواع اقسام طرح ها و رنگ ها و همچنین انواع و اقسام جنس ها وجود دارد. با توجه به نیاز کودکتان می توانید برای او بلوز مناسب را انتخاب کنید. در تصویر زیر یک نمونه بلوز دخترانه را می بینیم که با طرحی دخترانه مزین شده است. این لباس مناسب سنین ۱۱ سال است و رنگ آن هم صورتی چرک است. فروشنده برای این بلوز قیمت ۳۹۵ هزار تومان را عنوان کرده است.

بلوز-دخترانه-۱۱

خرید بعدی برای یک دختر خردسال حدود ۱۲ سال، خرید شلوار مناسب است. شلوار هم مثل بلوز در طرح، جنس و رنگ های متنوعی در بازار مشاهده می شود و با توجه به سلیقه شما و انتخاب کودک تان گزینه های فراوانی در دسترس است. در تصویر زیر یک نمونه شلوار جین دخترانه را می بینیم که برای سن ۱۱ تا ۱۲ سال است و فروشنده قیمت آن را ۷۸۵ هزار تومان اعلام کرده است.

شلوار-دخترانه

 با حساب سرانگشتی بین خریدهای حداقلی لباس و کفش برای یک دختر خردسال، چیزی حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیاز است تا یک دست بلوز، شلوار و یک جفت کفش بخرید.

قیمت یک دست لباس پسرانه

حال به سراغ خرید یک دست لباس پسرانه می رویم. لباس های پسرانه هم استایل های متنوعی دارد و باز به انتخاب شما برمی گردد که چه نوع مدلی را برای کودک تان بپسندید و البته کودک تان بپسندد. در تصویر زیر یک نمونه کتانی پسرانه سفید رنگ را می بینیم. فروشنده برای این کفش قیمت ۷۸۲ هزار تومان را درخواست کرده است.

کفش-پسرانه

در قسمت بعدی سراغ بلوز پسرانه می رویم و باز هم باید تاکید کنیم در این آیتم هم تنوع بسیار زیادی وجود دارد و با توجه به نیاز کودک می توان گزینه های مناسبی را پیدا کرد. در تصویر زیر یک نمونه پیراهن کلاه دار با طرح شطرنجی را می بینیم که مناسب فصل بهار است. فروشنده قیمت این پیراهن را ۶۷۰ هزار تومان اعلام کرده است.

پیراهن-پسرانه

در قسمت آخر نیز سراغ خرید شلوار پسرانه رفتیم و با نگاهی گذار بر مدل های فراوان در انتخاب شلوار پسرانه یک نمونه شلوار جین آبی را مد نظر قرار دادیم. قیمت خرید این شلوار جین پسرانه ۸۰۵ هزار تومان آب می خورد.

شلوار-پسرانه

در قسمت پسرانه هم اگر بخواهیم در خرید حداقلی فقط یک دست پیراهن، شلوار و کفش بخریم، چیزی حدود ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان هزینه کنیم. لباس پسرانه نسبتا گران تر درآمد اما این اتفاق نسبی است و بستگی دارد شما برای خرید چه مدل، چه استایلی و چه جنسی انتخاب کنید.

کلام آخر

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم خرید لباس از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید توجه کنید ببینید که اول از همه جنس خریداری شده برای پوست فرزندتان آلرژی زا نباشد. از طرفی قدرت انتخاب را به فرزندتان بدهید اما خود نیز همواره نظارت داشته باشید. خرید لباس گران نشانگر بهتر بودن جنس خریداری شده نیست و در برخی موارد باید دقت کنید تا کلاه سرتان نرود!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها