|
کدخبر: 324116

ساعت هوشمند / ساعت هوشمند هواوی

رونمایی از ساعت هوشمند هواوی / عاشق این محصول می شوید + عکس

ساعت هوشمند هواوی امکانات فوق العاده ای برای علاقه مندان دارد.

اقتصاد رونمایی از ساعت هوشمند هواوی / عاشق این محصول می شوید + عکس

امروز، مدل جدید ساعت هوشمند شرکت هواوی معرفی شد که قابلیت باز کردن قفل خودرو بدون نیاز به لمس را داراست. این ویژگی منحصر به فرد باعث جلب توجه بسیاری شده است.

در ویدیویی که منتشر شده، یک کاربر با این ساعت هوشمند دایره‌ای‌شکل، به راحتی قفل خودرو را بدون لمس کردن باز می‌کند.این فناوری جدید با نام ICCE UWB (Ultra-Wideband) به ساعت هوشمند Wenjie M۹ اضافه شده است و ارتباط بین ساعت و خودرو را برقرار می‌کند. زمانی که فرد در شعاع هشت متری از خودرو قرار می‌گیرد، چراغ‌های جلو روشن می‌شوند و شکلی از ماهی که در حال شنا است، روی صفحه نمایش خودرو ظاهر می‌شود. با نزدیک‌تر شدن، خودرو به‌طور خودکار قفل‌های خود را باز می‌کند.

ساعت-شیائومی

ساعت هوشمند هواوی مدل Wenjie M۹

گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی قصد دارد در کنفرانس HarmonyOS Spring Communication که در تاریخ ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) برگزار خواهد شد، محصولات جدید خود را معرفی کند. این محصولات شامل اقلامی نظیر خودرو، لپ‌تاپ و گجت‌هایی هستند که به طور مستقیم به HarmonyOS متصل می‌شوند.

ساعت-هوشمند

ساعت هوشمند هواوی ، قفل خودرو را از راه دور باز می‌کند

به گفته‌ی منابع معتبر، در این رویداد هواوی، ممکن است شاهد معرفی مدل باز‌طراحی‌شده‌ی خودرو Luxeed S۷ باشیم که نخستین محصول مشترک هواوی و چری است. همچنین احتمال معرفی گوشی‌های سری P۷۰ نیز در این رویداد وجود دارد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها