|
کدخبر: 322395

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت نجومی این ساعت در بازار / ۱۳۵ میلیون باید بپردازید!

ساعت های هوشمند این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این گزارش قصد داریم به بررسی قیمت این ساعت ها بپردازیم.

اقتصاد قیمت نجومی این ساعت در بازار / ۱۳۵ میلیون باید بپردازید!

آشنایی با نکات ضروری و مهم پیش از تهیه ساعت هوشمند، اهمیت بسیار بالایی دارد. با شناخت از این موارد مهم، شما می توانید یک خرید خوب و رضایت بخش داشته باشید.

ساعت هوشمند یا اسمارت واچ‌، یکی از محبوب ترین گجت ها به حساب می آید که افراد برای خرید آن حاضر به پرداخت مبالغ بالایی هستند. این ساعت ها به تدریج بدل به یکی از بخش های مهم وسایلی نظیر گوشی ها و تبلت ها شدند و از این حیث ارزشمندی بالایی پیدا کردند. اعتنا به برخی نکات قبل از خریداری ساعت های هوشمند، به افراد کمک می کند تا بهترین تصمیم را در این مسیر اتخاذ کنند.

قبل از خرید ساعت هوشمند، ابتدا باید نیازهای خود را مشخص و دسته بندی کنید. باید این مسئله را به خوبی شفاف سازی کنید که تا چه میزان به عملکرد ورزشی، اطلاع‌رسانی، پیام‌رسانی و یا دیگر ویژگی‌های خاص نیاز دارید. مطمئن شوید که ساعت هوشمندی که قصد خرید آن را دارید، با دستگاه شما سازگار است (مثلاً آیفون یا اندروید).

از کیفیت ساخت و طراحی ساعت هوشمند اطمینان حاصل کنید تا مطمئن شوید که دوام و ظاهر آن مناسب است. مدت عمر باطری و زمان شارژ ساعت هوشمند نیز بسیار مهم است. اطلاعات کافی در مورد عمر باطری و زمان شارژ به دست آورید. بررسی کنید که آیا ساعت هوشمند دارای ویژگی‌های خاصی مثل ضدآب بودن، GPS، حسگرهای فعالیت فیزیکی و ... است یا خیر.

این مورد که ساعت هوشمند انتخابی شما قابلیت نصب و استفاده از برنامه‌های مورد نظر شما را دارد یا خیر، از اهمیت فراوانی برخوردار است. از محصولات دارای گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش قابل اعتماد استفاده کنید تا در صورت نیاز به تعمیرات یا پشتیبانی، به مشکل برنخورید. قبل از خرید، نظرات و بررسی های کاربران را درباره ساعت هوشمند مد نظرتان بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که کاربران راضی بوده اند و مشکلات جدی وجود ندارد.

قیمت-ساعت

بحث بودجه و قیمت موردنظر برای خرید ساعت های هوشمند اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین قبل از خرید، قیمت‌های مختلف را مورد مقایسه قرار دهید تا بهترین گزینه را با توجه به نیازهای خود و بودجه مالی خود انتخاب کنید. ما در جدول زیر به بررسی قیمت ساعت های هوشمند در بازار پرداختیم.

قیمت ساعت هوشمند در بازار

قیمت(تومان)

کالا

۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰

ساعت هوشمند گارمین مدل MARQ ADVENTURER Leather Band

۱۲۱,۸۰۰,۰۰۰

ساعت هوشمند گارمین مدل D2 Mach 1 Titanium Band

۱۴,۴۹۰,۰۰۰

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic 47mm

۱۰,۵۹۰,۰۰۰

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 44mm

۱,۸۷۹,۰۰۰

ساعت هوشمند جی اس ویر مدل GS9 Promax Amoled

۲۵۵,۰۰۰

ساعت هوشمند مدل T900 Ultra

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها