|
کدخبر: 323759

ساعت هوشمند / قیمت ساعت هوشمند / سیم کارت

معرفی ۵ ساعت هوشمند سیمکارت خور + تصاویر

در این گزارش قصد داریم که ۵ ساعت هوشمند با قابلیت سیمکارت خور را به شما معرفی می‌کنیم.

اقتصاد معرفی ۵ ساعت هوشمند سیمکارت خور + تصاویر

ساعت هوشمند با امکان استفاده از سیمکارت و تماس، از برند لمفو، با پشتیبانی از زبان فارسی در پیام و اعلان، با حافظه داخلی بالا و عمر باتری مناسب، سازگار با انواع سیستم عامل‌ها مانند اندروید و آی او اس، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

ما در این گزارش ۵ ساعت هوشمند با قابلیت سیمکارت خور را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کنیم.

ساعت هوشمند با قابلیت سیمکارت خور مدل TK۵ ULTRA ۵G

این ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام طراحی شده و از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. این محصول برای استفاده ورزشی، روزمره و حتی رسمی مناسب بوده و جنس بدنه آلومینیومی دارد. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند بازدهی باتری ۱ تا ۴ روزه داشته و امکان استفاده از نسخه بلوتوث ۴.۰ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت همراه با کابل شارژ وایرلس و یک جفت بند لوپ به فروش می‌رسد.

ساعت-هوشمند

ساعت هوشمند با قابلیت سیمکارت خور لمفو مدل LEMX

این ساعت هوشمند با مقاومت بسیار مناسب در برابر رطوبت و گرد و خاک طراحی شده و از نسخه بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این محصول لمفو دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بوده و امکان استفاده از زبان فارسی در اعلان و پیام را فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید ۶ و بالاتر و آی او اس ۱۱ و بالاتر سازگاری داشته و ۱۵۴ گرم وزن دارد. ظرفیت باتری این محصول ۹۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده و جنس بدنه آن از آلیاژ روی است.

ساعت-هوشمند-2

ساعت هوشمند با قابلیت سیمکارت خور لمفو مدل LEMT

این مدل از ساعت هوشمند با ظرفیت باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی طراحی شده و امکان استفاده از سیمکارت را فراهم می‌کند. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی بوده و رزولوشن ۶۴۰ در ۴۸۰ پیکسلی دارد. این محصول ۱۵۴ گرمی با آلیاژ روی ساخته شده و استفاده از آن برای آقایان و خانم‌ها مناسب است.

ساعت هوشمند با قابلیت سیمکارت خور لمفو مدل LEMP

این محصول با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و قابلیت مکالمه را فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام طراحی شده و ظرفیت باتری ۱۰۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند با وزن ۶۹.۵ گرمی ارائه شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و گرد و خاک دارد. از ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به داشتن ۱۶ واچ فیس پیش فرض و قابلیت چت تصویری اشاره کرد.

ساعت هوشمند با قابلیت سیمکارت خور لمفو مدل LEM۱۳

این ساعت هوشمند با ظرفیت باتری ۱۲۸۰ میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گرفته و برای کاربرد ورزشی و روزمره انتخابی مناسب به حساب می‌آید. علاوه بر آن، این محصول از دوربین از راه دور پشتیبانی کرده و امکان ضبط صدا نیز دارد. بازدهی باتری این محصول تا ۳ روز بوده و حافظه داخلی و رم آن به ترتیب ۳۲ و ۳ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. این ساعت هوشمند نیز از زبان فارسی پشتیبانی کرده و محصولی سیمکارت خور است.

منبع: کاماپرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها