|
کدخبر: 323708

بازار رمز ارز / بازار ارز دیجیتال / ارز دیجیتال

خریداران این ارز دیجیتال به زودی سکته می کنند / منتظر سقوط وحشتناک باشید

پس از کاهش مداوم در هفته گذشته، قیمت اتریوم (ETH) در حال حاضر در مقابل دو سطح حمایت مهم قرار دارد. با این حال، منتظریم که این روند نزولی در روزهای آینده تشدید شود؛ زیرا به نظر می‌رسد که قیمت اتریوم در حال حاضر اوج محلی خود را تجربه کرده است.

اقتصاد خریداران این ارز دیجیتال به زودی سکته می کنند / منتظر سقوط وحشتناک باشید

با وجود کاهش اخیر، در حال حاضر بیش از ۹۶ درصد از کل عرضه اتریوم در سود قرار دارد. این وضعیت نشان می‌دهد که قیمت اتریوم در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و سرمایه‌گذاران بسیار خوش‌بینانه به آینده آن نگاه می‌کنند. این نوع وضعیت اغلب قبل از اصلاح یا رکود بازار مشاهده می‌شود. بنابراین، در شرایط فعلی، احتمال کاهش بیشتر قیمت اتریوم بسیار محتمل است.

علاوه بر این، با توجه به افزایش عرضه اتریوم در صرافی‌ها در ماه گذشته، می‌توان نتیجه گرفت که این رمزارز به طور مداوم در حال فروش بوده است. بر اساس داده‌های موجود، فروش توسط سرمایه‌گذاران منجر به ورود بیش از ۲٫۳۱ میلیون ETH به ارزش بیش از ۷٫۶ میلیارد دلار به صرافی‌ها شده است.

بنابراین، اگر فروش در شرایط نزولی ادامه یابد، قیمت اتریوم برای بازیابی با مشکل مواجه خواهد شد که این امر می‌تواند آن را به سمت سطوح پایین‌تر سوق دهد.

در حال حاضر، اتریوم با قیمت ۳،۳۰۸ دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد حمایت میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۱۰۰ روزه را از دست داده و همچنین، زیر خط حمایتی ۳،۳۳۶ دلار قرار دارد.

این امر ممکن است باعث شود که اتریوم نسبت به آزمایش حمایت بعدی خود در ۳،۰۳۱ دلار بسیار آسیب‌پذیر شود. سقوط به این سطح محتمل است و در صورت تداوم شرایط نزولی، قیمت ETH می‌تواند به زیر ۳ هزار دلار نیز برسد.

با این حال، اگر اتریوم از سطح ۳،۰۳۱ دلار برگردد، فرصتی را پیدا خواهد کرد تا سطح ۳،۳۳۶ دلار را پس بگیرد و سناریوی نزولی را باطل کند.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها