|
کدخبر: 322967

گوشی هوشمند / تلفن همراه / صنعت خودرو

این گوشی لاکچری هم قیمت یک خودرو لوکس + عکس

گوشی‌های هوشمند به همان اندازه خودروها، و حتی گاهی بیشتر از آنها، به یک ضرورت در زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که جامعه تیونینگ (اصلاح و بهبود) گوشی‌ها به همان اندازه‌ای که برای خودروها وجود دارد، توسعه نیافته است. اما برند لوکس Caviar که در دبی مستقر است، قصد دارد با مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند اصلاح شده، تمامی این وضعیت را تغییر دهد.

اقتصاد این گوشی لاکچری  هم قیمت یک خودرو لوکس + عکس

می‌توان تصور کرد که برند Caviar در زمینه گوشی‌های هوشمند، معادلی برای برندهای منصوری یا برابوس در صنعت خودرو است. آخرین محصول این شرکت، سامسونگ گلکسی S۲۴ اولترا است که طراحی آن الهام گرفته شده از مدل سایبرتراک تسلا می‌باشد.

تلفن

عناصر مهم و خاص تسلا سایبرتراک، مانند شیشه جلو، شیشه‌های جانبی، چراغ‌های جلو و عقب و روکش قسمت بار در این محصول دیده می‌شوند.

گوشی-لاکچری

این شرکت برای محصول سایبرسامسونگ S-twenty خود، قیمتی نزدیک به ۹۰۰۰ دلار (معادل ۵۳۰ میلیون تومان) تعیین کرده است! این طرح، فقط یک کاور معمولی نیست، بلکه یک گوشی کامل با بدنه جدید است.

سامسونگ گلکسی S۲۴ اولترا، تنها گوشی الهام گرفته شده از یک خودرو نیست. برای طرفداران اپل، یک نسخه سفارشی از آیفون ۱۵ به نام Bionic M نیز وجود دارد که از خودروی مفهومی مرسدس بنز ویژن AVTR الهام گرفته شده و ۸۹۹۰ دلار (حدود ۵۳۰ میلیون تومان) قیمت دارد.

گوشی

سامسونگ الهام گرفته شده از سایبرتراک، متعلق به مجموعه Future است. جالب است بدانید که مدل دیگری از این مجموعه، یک آیفون ۱۵ الهام گرفته شده از ویژن پرو، هدست واقعیت مجازی اپل است. قیمت این مدل از ۸۰۶۰ دلار (معادل ۴۷۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

تلفن-همراه

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها