|
کدخبر: 322099

قیمت گوشی / قیمت موبایل سامسونگ / بازار موبایل

شوک به طرفداران سامسونگ / پشتیبانی از این گوشی‌ها متوقف شد

پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ برای چهار گوشی به زودی متوقف خواهد شد. البته جای نگرانی نیست چرا که این گوشی‌ها همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

اقتصاد شوک به طرفداران سامسونگ / پشتیبانی از این گوشی‌ها متوقف شد

سامسونگ از این ماه به‌روزرسانی‌ نرم‌افزاری برای برخی از دستگاه‌های خود را متوقف خواهد کرد. این شرکت اوایل امروز جزئیات پچ امنیتی ماه مارس برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی را منتشر کرد و در کنار آن لیستی از دستگاه‌های قدیمی که دیگر واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی نیستند، ارائه داد.

در لیست ارائه شده توسط شرکت سامسونگ نام چهار دستگاه یعنی گلکسی نوت ۱۰ لایت، گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی A۷۱ و گلکسی A۰۲ دیده می‌شود. از آنجایی که هر چهار گوشی از نظر به‌روزرسانی‌ سیستم‌عامل، رابط کاربری و قابلیت‌ها فعلا در شرایط خوبی هستند و تا مدتی دیگر هم به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند، این خبر نباید برای دارندگان این دستگاه‌ها آزاردهنده باشد.

علاوه بر این، اگر نقص امنیتی جدی در Android یا One UI به وجود آید، این دستگاه‌ها به احتمال زیاد به‌روزرسانی‌های امنیتی حیاتی را دریافت خواهند کرد. هر چند احتمال این اتفاق برای دستگاه‌هایی که دیگر با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پشتیبانی نمی‌شوند، معمولا اندک است اما سامسونگ ثابت کرده که در آپدیت و به‌روزرسانی کاملا سخاوتمندانه رفتار می‌کند.

با حذف گوشی‌های‌ گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت از فهرست دریافت‌کنندگان بروزرسانی‌های سامسونگ، انتظار می‌رود که پشتیبانی از تمامی مدل‌های Galaxy S۱۰ و Galaxy Note ۱۰ نیز متوقف شود. البته این مسئله برای دیگر مدل‌های گلکسی A۷۱ یا گلکسی A۰۲ صادق نیست چرا که سامسونگ تا یک سال دیگر به انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای Galaxy A۷۱ ۵G و Galaxy A۰۲s ادامه خواهد داد.

قیمت-گوشی-سامسونگ

قیمت-گوشی-سامسونگ

گوشی-سامسونگ-گلکسی

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها