|
کدخبر: 322182

اختصاصی گسترش نیوز؛

عجیب ترین گوشی های دنیا را بشناسید / بازار موبایل در شوک + تصاویر

در این گزارش قصد داریم شما را با عجیب ترین گوشی های دنیا آشنا می کنیم.

اقتصاد عجیب ترین گوشی های دنیا را بشناسید / بازار موبایل در شوک + تصاویر

تلفن های همراه در سال های گذشته‌ طراحی های خاص و منحصربه فردی داشتند و سازندگان نیز با ارائه طرح‌های جذاب و خلاقانه، قصد دارند تا خریداران را به نوعی ترغیب کنند. در طول دو دهه گذشته گوشی هایی وارد بازار شدند که به سبب طراحی نامتعارف و عجیبشان، توجه جهانیان را به خود جلب کردند.

شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ همواره در تلاش هستند تا با طراحی جالب و خاص به عرضه محصولات جذاب اقدام کنند. البته برخی از این شرکت ها در این مسیر تفاوت ها را رقم زدند و گوشی هایی با شکل و شمایل باورنکردنی تولید کردند.

در طراحی تلفن‌های همراه، وجود برخی نکات مهم و حائز اهمیت است که می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و کارکرد دستگاه را بهبود دهد، در ادامه به تعدادی از این نکات اشاره می کنیم.

تلفن همراه باید اندازه و وزن مناسبی داشته باشد تا راحت در دست قرار گیرد و استفاده از آن راحت باشد. نمایشگر باید کیفیت تصویر بالا، رزولوشن مناسب و رنگ‌های زنده را ارائه دهد. همچنین، سایز صفحه نمایش باید به گونه‌ای باشد که مشاهده محتوا راحت و لذت بخش باشد.

عمر باطری مهمترین عامل در استفاده طولانی مدت از تلفن همراه است. طراحی بهینه باطری و مدیریت مصرف انرژی می‌تواند عمر باطری را بهبود بخشد. تلفن همراه باید قابلیت‌های مورد نیاز کاربران از جمله دسترسی به اینترنت، دوربین با کیفیت، امکان ارسال پیامک و تماس را پوشش دهد.

یکی از ویژگی‌های مهم تلفن همراه، مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و ضربه است که می‌تواند دستگاه را در مقابل خطرات محافظت کند. طراحی تلفن همراه باید قابلیت ارتقاء و به‌روزرسانی داشته باشد تا کاربران بتوانند از پیشرفت‌های فناوری بهره‌برداری کنند.

به طور کلی در طراحی تلفن‌های همراه، راحتی استفاده، عمر باطری، قابلیت‌های مورد نیاز کاربران و امنیت از جمله مهم ترین عواملی محسوب می شوند که باید در نظر گرفته شوند تا خروجی آن، یک تلفن همراه خوب و کارآمد شود. البته هنوز بسیاری از عوامل دیگر نیز در طراحی تلفن‌های همراه وجود دارند که هر کدام می‌توانند تجربه کاربری را بهبود بخشند.

گوشی‌های هوشمند همیشه دارای طراحی و قابلیت‌هایی نیستند که ما انتظار داریم یا به آن‌ها عادت کرده‌ایم. برخی از این گوشی‌ها دارای طراحی‌های عجیب و خلاقانه‌ای هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان نمونه‌های ویژه  و جالب در نظر گرفت.

تولیدکنندگان این گوشی‌ها در طراحی ظاهری آن‌ها از ایده‌های خلاقانه و در برخی موارد حتی احمقانه استفاده کرده‌اند. این دستگاه‌ها، برخلاف استانداردهای معمول، ویژگی‌های ظاهری بسیار متفاوتی دارند که ما در این گزارش به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

امروز تعدادی از عجیب ترین گوشی ها طی چند سال اخیر را معرفی می کنیم که طراحی عجیب و نامتعارف آن‌ها باعث تعجب همگان شده است.

۱. سامسونگ P۳۰۰

گوشی-سامسونگ

۲. گوشی C۹۱ Golden-Buddha

گوشی-گلدن

۳. Haier P۷

گوشی-هایر

۴. Motorola StarTac Rainbow

گوشی-آمریکایی

۵. ال جی G Flex

 

گوشی-جیفلکس

۶. Motorola Flipout

گوشی-موتورولا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها