|
کدخبر: 321117

قیمت گوشی / قیمت موبایل سامسونگ / بازار موبایل

آپدیت جدید گلکسی S۲۴ سامسونگ / چه تغییراتی در راه است؟

در این گزارش قصد داریم شما را با آپدیت گلکسی S۲۴ سامسونگ آشنا کنیم.

اقتصاد آپدیت جدید گلکسی S۲۴ سامسونگ / چه تغییراتی در راه است؟

آپدیت اول سامسونگ برای سری گلکسی اس ۲۴ تغییرات اساسی و بزرگی را در بخش‌های اصلی گوشی، مانند صفحه نمایش و دوربین، به اجرا در می‌آورد. این به‌روزرسانی هفته گذشته در کره منتشر شده و در حال حاضر بالاخره به دست کاربران دیگر رسیده است.

هم اکنون، دارندگان سری Galaxy S۲۴ در اروپا در حال دریافت به‌روزرسانی هستند و به زودی دیگر نقاط جهان نیز به جمع آنها خواهند پیوست. این آپدیت ورژن سیستم عامل را به S۹۲xBXXU۱AXB۵ تغییر می‌دهد و حدود ۷۵۰ مگابایت حجم دارد.

شرکت سامسونگ یک فهرست کلی از مجموعه تغییرات و پیشرفت‌ها درست کرده که وضعیت پایداری دستگاه، ویژگی‌های جدید و کلیه بهبودها را دربرمی‌گرد. با این آپدیت، در بخش تنظیمات پیشرفته حالت صفحه نمایش، یک نوار ظاهر می‌شود تا کاربران بتوانند میزان وضوح دلخواه خود را روی صفحه نمایش اعمال کنند.

سامسونگ معتقد است که تنظیمات اولیه طبیعی‌تر و بهتر هستند، اما به درخواست کاربران احترام گذاشته و امکان تغییر به صورت دستی را فراهم کرده است. طبق گفته یکی از مدیران سامسونگ، کلیه تغییرات به شرح زیر هستند:

    عکس‌ها با نور پس‌زمینه روشن‌: با عکس‌های بی روح و کم نور خداحافظی کنید! حالت High-pixel برای تعادل و تنظیم بهتر نور به کمک کاربران می‌آید.

    بزرگ‌نمایی واضح‌تر متن (فقط در گلکسی اس ۲۴ اولترا): متن شفاف، حتی در بزرگ‌نمایی‌های بالا، به کاربران ارائه داده می‌شود.

    ضبط ویدیوی صاف و روان (فقط در گلکسی S۲۴ Ultra): کاربران می‌توانند لحظات خود را با وضوح و جزئیات خیره‌کننده ثبت کنند.

گوشی-سامسونگ

    بهبود کیفیت تصاویر پرتره در محیط‌های بسته و داخلی (فقط در گلکسی S۲۴ اولترا): دو عنصر سایه‌های روشن‌تر و چهره‌های واضح‌تر برای ثبت پرتره‌های داخلی فوق حرفه‌ای با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

    حالت تصویربرداری از غذا (Food Mode): تصاویر گرفته شده از غذاها، با رنگ‌های غنی و زنده، طعم‌های خوشمزه و خوبی را برای هر بیننده‌ای تداعی می‌کنند.

    حالت تصویربرداری در شب (Night Mode): اشباع بهتر و تعادل رنگ سفید برای عکس‌های طبیعی‌تر در شب را تجربه خواهید کرد.

    زوم گالری: کاربران می‌توانند عکس‌های خود را از طریق بزرگ‌نمایی در برنامه Expert RAW، با جزئیات بیشتر و بدون افت کیفیت مشاهده کنند.

    حالت اکشن (Action Heroes): سوژه‌های متحرک با سرعت بالا را می‌توانید با نور پس‌زمینه مناسب، فوکوس و جزئیات واضح‌ ثبت کنید. این حالت فقط در گوشی Galaxy S۲۴ Ultra در دسترس خواهد بود.

    درخشش سوژه‌ها (فقط در نسخه اولترا): کاربران می‌توانند به سوژه‌های انسانی، گل‌ها و موارد دیگر با نوردهی بهینه شده و رنگ مناسب، جان ببخشند.

 

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها