|
کدخبر: 246839

مشخصات فنی و قیمت ۲ گوشی جدید سامسونگ

دو گوشی سامسونگ گلکسی M۳۳ و گلکسی M۲۳ با امکانات و مشخصات فنی نمایشگرهای بزرگ Full HD، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری بزرگ و قیمت مناسب رونمایی شدند.

پیش از این، سامسونگ دو گوشی گلکسی A۲۳ و گلکسی A۱۳ را معرفی و رونمایی کرده بود. در ادامه روند معرفی محصولات میان رده سامسونگ به بازار، امروز شاهد معرفی سامسونگ گلکسی M۳۳ و M۲۳ به بازار بودیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی M۳۳ و M۲۳

مشخصات دو محصول میان رده جدید سامسونگ بسیار شبیه به هم هستند. هر دوی آن‌ها از صفحه نمایش‌هایی ۶.۶ اینچی با پانل TFT و رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده می‌کنند. علاوه بر این، دوربین اصلی هر دوی این محصولات، رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از حسگرهای ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر عمق دو مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

گلکسی ام ۳۳

البته در کنار این شباهت‌ها، دو گوشی سامسونگ گلکسی M۳۳ و M۲۳ تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. گلکسی ام ۳۳ به یک باتری بزرگ‌تر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو دارد. همچنین، ظرفیت رم M۳۳ نیز در مقایسه با M۲۳ بیشتر است و از ۶ گیگابایت آغاز شده و به ۸ گیگابایت می‌رسد. البته سامسونگ اطلاعات بیشتری را در خصوص مشخصات فنی محصولات جدیدش اعلام نکرده است. بنابراین، نمی‌توان در خصوص تراشه‌های هشت هسته‌ای این محصول جزئیات بیشتری در اختیارمان نیست.

گلکسی-m۳۳

همچنین، ابعاد سامسونگ گلکسی M۳۳ برابر با ۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۴ میلیمتر است و وزنی برابر با ۲۱۵ گرم دارد. سامسونگ همچنین اطلاعات مرتبط با قیمت و یا زمان عرضه سامسونگ گلکسی M۳۳ را نیز به طور دقیق اعلام نکرده است؛ با این حال، قطعا شاهد عرضه این محصول در اروپا و هند خواهیم بود.

گلکسی ام ۲۳

از طرف دیگر، گلکسی M۲۳ به یک باتری کوچکتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و فاقد دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. علاوه بر این، گلکسی M۲۳ تنها در یک نسخه، مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی-m۲۳

این محصول، از همان صفحه نمایش ۶.۶ اینچی TFT بهره می‌برد و وزن کلی ۱۹۸ گرم و ضخامتی کمتر از M۳۳ دارد. در خصوص قیمت، زمان عرضه و بازار هدف این گوشی نیز اطلاعات چندانی در دست نیست. با این حال، مشابه با M۳۳، این گوشی نیز در اروپا و هند قابل خرید خواهد بود.

برای مقایسه، دو گوشی M۲۲ و M۳۲ ، هر دو از صفحه نمایش‌های ۶.۴ اینچی و ۹۰ هرتزی سوپر امولد بهره می‌بردند که به ترتیب رزولوشن‌های ۷۲۰p و ۱۰۸۰p داشتند. بنابراین، به نظر می‌رسد حداقل در بخش صفحه نمایش، دو گوشی M۲۳ و M۳۳، در مقایسه با نسل قبلی خود، عقبگرد به شمار می‌روند. با این وجود، زمانی که تمام مشخصات فنی محصولات جدید سامسونگ مشخص شود، بهتر می‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر