|
کدخبر: 314153

گوشی / سامسونگ / بازار موبایل

سورپرایز سامسونگ برای طرفدارانش / گلکسی S۲۴ جذاب‌تر شد

طبق آخرین اخبار تکنولوژی، سری گلکسی S۲۴ به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد سامسونگ برای این کار جدی بوده و حتی قصد دارد علامت تجاری آن را ثبت کند.

فناوری سورپرایز سامسونگ برای طرفدارانش / گلکسی S۲۴ جذاب‌تر شد

تازه‌ترین اقدامات سامسونگ شامل ثبت علامت‌های تجاری بسیاری می‌شود؛ از محصولاتی که در طی چند ماه آینده در بازار عرضه خواهند شد گرفته تا محصولاتی همچون Galaxy S۲۵ و Galaxy Z Fold ۷ که تقریباً دو سال دیگر به بازار عرضه خواهند شد.

البته این شرکت نه تنها برای گوشی‌های خود، بلکه برای گجت‌های مختلفی از جمله حلقه هوشمند و عینک‌های AR نیز درخواست ثبت علامت تجاری داده است. یکی از درخواست‌های ثبت شده تائید کرده که Galaxy S۲۴ به عنوان AI Phone به بازار عرضه خواهد شد.

سایت SamMobile به صورت انحصاری از تمرکز سامسونگ بر هوش مصنوعی در سری پرچم‌داران بعدی خود خبر داد. سامسونگ نیز تائید کرده قصد دارد به همراه خانواده گلکسی اس ۲۴، Galaxy AI را معرفی کرده و چند ویژگی هوش مصنوعی به محصولات خود اضافه کند.

هوش-مصنوعی-حقایق

این غول کره‌ای برای نشان دادن جدیت خود درباره هوش مصنوعی، درخواست ثبت علامت تجاری برای نام‌هایی مانند تلفن هوش مصنوعی (AI Phone) و اسمارتفون هوش مصنوعی (AI Smartphone) داده است. این نام‌ها تا حدی کلی هستند، بنابراین ممکن است سامسونگ نتواند این علامت‌های تجاری را دریافت کند؛ با این حال، وقتی گلکسی S۲۴ معرفی شود، همچنان کلمه هوش مصنوعی بر روی این گوشی‌ها بسیار برجسته خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها