|
کدخبر: 319447

بازار سرمایه/ بورس/ پیش بینی بورس

پیش بینی مهم از بورس امروز ۱۴ بهمن / بازار به کدام سمت می رود؟

در گزارشی که درباره وضعیت بورس در هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ منتشر شده است، به توصیف وضعیت سقوط بورس و روند آن پرداخته شده است. همچنین، در این گزارش پیش‌بینی‌هایی برای روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ براساس وضعیت بورس در آن هفته آورده شده است.

اقتصاد پیش بینی مهم از بورس امروز ۱۴ بهمن / بازار به کدام سمت می رود؟

در پایان معاملات روز شنبه، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۶۳ واحد، به مقدار ۲۰۱۲۶۸۵۵ واحد رسید و همچنین شاخص هم وزن با ۵۲۶۸ واحد رشد کرد و به ۷۳۳۲۳۳ واحد رسید.

 

در این روز نمادهای فملی، فولاد و ثفارس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای حکشتی، پارس و صبا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

روز شنبه، در پایان معاملات شاخص فرابورس با ۲۱۴ واحد رشد به ۲۵ هزار و ۴۹۴ واحد رسید.

روز ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ نمادهای هرمز، ارفع، انتخاب، وهور، کزغال، حسینا و حخزر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند و همگی موجب افزایش شاخص بورس شدند.

روز دوم بورسی هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس تهران با یک هزار و ۲۰۵ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۶ واحد رسید و همچنین شاخص هم وزن ۷ هزار و ۱۲۲ واحد صعود کرد و به ۷۴۰ هزار و ۴۴۸ واحد رسید.

در این روز نمادهای سدشت، ثشاهد و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شستا، شپنا، کگل و فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

روز یکشنبه در پایان معاملات شاخص فرابورس هم با ۱۶۶ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۶۶۱ واحد رسید.

در این روز نمادهای هرمز، شگویا، آریا، سامان، خاور و زاگرس بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص داشتند.

روز سوم بورسی هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس تهران با ۷ هزار و ۷۳۳ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۲۹۳ واحد رسید و همچنین شاخص هم وزن با یک هزار و ۷۸۳ واحد افت به ۷۳۸ هزار و ۶۵۴ واحد رسید.

در این روز نمادهای فولاد، شپنا، وغدیر، شستا، وبملت، رمپنا و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص گذاشتند و همگی موجب سقوط شاخص بورس شدند.

روز دوشنبه، در پایان معاملات شاخص فرابورس با ۱۱۴ واحد سقوط به ۲۵ هزار و ۵۴۷ واحد رسید.

در این روز نمادهای بپاس، وسپهر، هرمز، ارفع و شاوان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

روز چهارم بورسی هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس تهران با ۹ هزار و ۹۳۱ واحد افت، به ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۳۶ واحد رسید و همچنین شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۱۸۴ واحد سقوط به ۷۳۴ هزار و ۳۹۷ واحد رسید.

در این روز نمادهای شپنا، شستا، وبملت، پارسان، میدکو، خودرو و وغدیر بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و همگی موجب سقوط شاخص بورس شدند.

روز سه شنبه، در پایان معاملات شاخص فرابورس با ۵۹ واحد ریزش به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

در این روز نمادهای بپاس، خاور، مارون، هرمز و وسپهر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

روز پنجم بورسی هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس با ۳ هزار و ۳۷ واحد ریزش، به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد رسید و همچنین شاخص هم وزن با یک هزار و ۶۹۸ واحد افت به ۷۳۲ هزار و ۷۱۵ واحد رسید.

در این روز نمادهای فولاد، پارسان، وبملت و پارس بیشترین تاثیر منفی و نمادهای فخوز، سدشت و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

روز چهارشنبه، در پایان معاملات شاخص فرابورس با ۷۱ واحد سقوط به ۲۵ هزار و ۴۱۷ واحد رسید.

در این روز نمادهای بپاس، هرمز، انتخاب، شگویا، فصبا و وهور بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

براساس بررسی ها، بورس ایران تقریبا از بهمن ماه ۱۳۴۵ فعال است و در کل این دوره بازار همواره فعال بوده و گسترش بسیار قابل توجهی هم پیدا کرده است، و در حال حاضر در حوزه اوراق بهادار و سهام شرکت ها دو تا بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران در حال فعالیت می باشنذ که شرکت های مختلف در این دو بورس پذیرش شده اند و سهام شان در حال خرید و فروش می باشد.

همانطور که می دانید، یکی از ویژگی های بورس به عنوان یک بازار متشکل بحث نوسانات است و سهام شرکت ها با سرعت نسبت به اخبار و رویدادهایی که رخ می دهد و پیش بینی هایی از آینده، واکنش نشان می دهند.

پیش بینی بورس روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این هفته نمادهای نمادهای فملی، فولاد، ثفارس، سدشت، ثشاهد، شپدیس فخوز و شپنا بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای حکشتی، پارس، صبا، شستا، شپنا، کگل، فملی فولاد، وغدیر، وبملت، رمپنا، پارسان، میدکو و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند. 

بورس شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به کدام سو می رود؟ صعود یا سقوط؟ 

همچنین نمادهای هرمز، ارفع، انتخاب، وهور، کزغال، حسینا، حخزر هرمز، شگویا، آریا، سامان، خاور و زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس بپاس، وسپهر، هرمز، ارفع، شاوان، خاور، مارون، انتخاب، شگویا، فصبا و وهور بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص داشتند.

بورس این روزها عقبگرد می رود! 

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در آخرین روز بورسی این هفته یعنی روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه با ۳ هزار و ۳۷ واحد ریزش، به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد و همچنین شاخص هم وزن با یک هزار و ۶۹۸ واحد افت به ۷۳۲ هزار و ۷۱۵ واحد رسید. بنابر این احتمال ریزش بورس روز شنبه با توجه به اوضاع وخیم بورس که چند وقتی است ساز مخالف می زند،  دور از انتظار نیست، البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بورس روند صعود را در پیش می گیرد یا سقوط؟. آیا بورس هفته سوم بهمن ماه قرمزپوش می شود؟ 

همانطور که بارها نیز گفته ایم و می دانیم بورس بیشتر اوقات رفتار دوگانه ای دارد و احتمال اینکه در اوایل هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس نیز وضعیت خوبی نداشته باشد، وجود دارد و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

منبع: صفحه اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها