|
کدخبر: 317126

پد زیر موس/کیبورد/ارگونومی

قیمت میلیونی زیر موسی + جدول

قیمت پد زیر موس از ۱۵ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان متفاوت است. بهترین پد زیر موس، پدهای طبی و مخصوص کار طولانی با موس است.

اقتصاد قیمت میلیونی زیر موسی + جدول

گرفتگی اعصاب یا چسبندگی اعصاب در ناحیه مچ دست به علت انجام نادرست تایپ و نداشتن الگوی درست در هنگام کار با کامپیوتر و کارهای پشت میزی است. اگر شما جز افرادی هستید که ساعت های طولانی با کامپیوتر کار می کنید، بهتر است از لوازم استاندارد و درستی برای این منظور بهر مند شوید. داشتن میز مناسب، موس و کیبورد خوش دست و خوش طرح برای استفاده طولانی از ابزارهای کامپیوتری میتواند تا حدی از فشار وارده به دستان شما بکاهد. یکی از لوازم خوب و طبی برای این مسئله داشتن پد زیر موس است که به شما کمک می کند. در وقت  کار با موس و کامپیوتر در بروز آسیب به مچ دست و انگشتان خود پیشیگیری کنید. پد زیر موس دارای انواع مختلفی و در دسته بندی های متنوعی طراحی شده است. شامل گیمینگ و ساده و طبی در بازار وجود دارند. قیمت برخی از آنها در ادامه جمع آوری شده است.

نوع محصول قیمت به تومان

 Gaming Mousepad

۵۵۰٫۰۰۰ تومان

ماوس پد گیمینگ RGB

۶۰۰٫۰۰۰ تومان

پد ماوس گیم ریزر

۱۲۷٫۰۰۰ تومان

پد ماوس گیمینگ SteelSeries QcK Prism Cloth XL G

۹٫۵۶۰٫۰۰۰ تومان

ماوس پد تسکو

۱۵٫۰۰۰ تومان

Gaming Mouse Pad with Stitched Edges

۷۳۰٫۲۹۶ تومان

پد ماوس بسیاربزرگ شیائومی

۸۴۰٫۰۰۰ تومان

پد موس طرح مارول کمیک

۸۰٫۰۰۰ تومان

ماوس پد گیمینگ رپو

۹۸٫۰۰۰ تومان

برای اطلاع از اینکه نداشتن پد زیر موس چه بلایی سر مچ دستانتان می آورد ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تونل کارپال یک کانال باریک در مچ دست است که با استخوان‌های نیم دایره‌ای به نام استخوان‌های کارپال محصور شده است. این کانال شامل یک بافت قوی به نام رباط بالای تونل کارپال است و عصب میانی و تاندون‌ها از طریق این مسیر باریک عبور می‌کنند. تاندون‌ها، ساختارهایی شبیه به طناب هستند و عضلات ساعد را به استخوان‌های دست متصل می‌کنند، که باعث حرکت خم و راست شدن انگشتان دست می‌شوند.

انجام برخی فعالیت‌ها و فعالیت‌های شغلی که نیاز به خم و راست کردن مچ دست دارند، به خصوص در کارهایی که نیاز به نیروی چنگ زدن یا قاپ زدن است، احتمال ابتلا به سندرم تونل کارپال را افزایش می‌دهد. همچنین، لرزش منتقل شده به دست نیز می‌تواند احتمال ابتلا به این عارضه را افزایش دهد. بسیاری از مقالات در خصوص اثبات ارتباط مستقیم بین استفاده از کیبورد و کامپیوتر و ابتلا به سندرم تونل کارپال تلاش کرده اند.

علائم و نشانه‌های سندرم تونل کارپال (چسبندگی عصب) عموماً به طور تدریجی ظاهر می‌شوند و ممکن است در یک یا هر دو دست مشاهده شوند. علائم شایع ابتلا به این بیماری شامل بی‌حسی و احساس گز‌گزی در دست و انگشتان دست می‌شود. برخی از علائم دیگر این بیماری عبارتند از

- سوزش، خارش و احساس سوزن‌سوزنی در دست و انگشتان

- گرفتگی دست، به‌ویژه در صبح‌ها

- احساس تورم در انگشتان، حتی اگر تورم بصری مشاهده نشود

- ضعیف شدن عضلات دست، که ممکن است در حالت‌های مزمن این بیماری رخ دهد

- درد در دست و انگشتان که ممکن است مداوم یا متناوب باشد، شب‌ها تشدید یابد، با استفاده از دست بیشتر شود یا به سمت ساعد و شانه‌ها تابیده شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها