|
کدخبر: 316469

نمایشگاه/گردشگری/غذا

برگزاری نمایشگاه غرفه های غذایی/توجه به گردگشری رویداد محور استانی

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی تلاش دارد با برنامه‌ریزی مناسب، از شلوغی و تجمع بیش از حد چادرها و غرفه‌های غذا در محوطه نمایشگاه امسال جلوگیری کند.

اقتصاد برگزاری نمایشگاه غرفه های غذایی/توجه به گردگشری رویداد محور استانی

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی، اعلام کرد که حضور مقامات برخی از نهادها و سازمان‌های بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری امسال بیشتر و قابل توجه‌تر خواهد بود. این موضوع یکی از اتفاقات مهم نمایشگاه هفدهم خواهد بود.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال نمای غرفه‌های استانی رویکرد آن‌ها را در سال ۱۴۰۳ نشان خواهد داد، افزود: همچنین ما در نمایشگاه هفدهم شاهد حضور تعداد بیشتری از موسسات بخش خصوصی خواهیم بود، سال‌های گذشته تنها یک سالن به بخش خصوصی تعلق داشت این در حالی است که امسال، اکثر سالن‌های نمایشگاه با حضور موسسات بخش خصوصی پر می‌شوند.

فاطمی توجه به محیط زیست و گردشگری سبز را در نمایشگاه گردشگری امسال پررنگ دانست و گفت: یکی دیگر از رویکرد‌های نمایشگاه امسال، رویدادمحور بودن آن برای هر استان است.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی درباره حضور غرفه عشایر در نمایشگاه هفدهم گفت: سال‌های گذشته نسبت به برپایی سیاه چادر‌ها و غرفه عشایر انتقاداتی مطرح بود به همین جهت ما سال قبل و در نمایشگاه شانزدهم، برپایی سیاه چادر‌ها و فروش غذا و سوغات را ممنوع کردیم، بعد این گلایه صورت گرفت که چرا این‌ها حذف شده اند.

وی تأکید کرد: در همین راستا تلاش ما این است تا با یک برنامه ریزی درست، در کنار حضوراقوام و عشایر در نمایشگاه امسال، از شلوغی و تجمع بیش از حد چادر‌ها و غرفه‌های غذا در محوطه نمایشگاه جلوگیری کنیم.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها