|
کدخبر: 312816

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/اتریوم

آپدیت جدید کاردانو / سرعت قطار پیشرفت بیشتر شد

در طول این هفته و پس از اجلاس سران کاردانو در سال ۲۰۲۳ در دبی، تحولات مهمی رخ داد. بر اساس گزارشات منتشرشده، در مجموع ۱۴۸ پروژه در شبکه کاردانو راه‌اندازی شده که ۷۸ میلیون تراکنش را در این شبکه به‌ همراه داشته است.

اقتصاد آپدیت جدید کاردانو / سرعت قطار پیشرفت بیشتر شد

پیشرفت تیم کاردانو در پروتکل میتریل (Mithril) در تمرکززدایی مفهوم همتا به همتای (P۲P) خود، به افزایش فعالیت تراکنش‌ها با افزایش سرعت و کارایی بیشتر کمک کرد.

این توسعه نقش مهمی در پیشی گرفتن کاردانو از پولکادات از نظر فعالیت‌های توسعه‌ای، ایفا کرد. توسعه‌ دیگر در شبکه کاردانو مربوط به کیف پول جدید لیس (Lace) بود. این کیف پول در واقع برای تسهیل انجام عملیات استیکینگ در کاردانو ایجاد شده است. این کیف پول در این نشست، همکاری خود را با اینپوت اوتپوت (Input Output) اعلام کرد.

با توجه به امکان استیکینگ در کیف پول لیس، آنها خبر از چند ویژگی جدید دادند که ممکن است هفته آینده در کیف پول Lace قابل دسترس باشد. در پایان، اینپوت اوتپوت، از پیوستن ۱۵۰ نفر از اعضا به Interesect خبر داد.

در واقع Intersect یک سازمان مبتنی بر اعضا برای اکوسیستم است که وظیفه دارد از تداوم پروژه و توسعه آن در آینده اطمینان حاصل کند. با این ثبت‌نام‌ها، کاردانو ممکن است اکنون به مجموعه دیگری از توسعه‌دهندگان مجهز شود که می‌توانند رشد آن را تقویت کنند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها