|
کدخبر: 312662

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/بیت وایز

ماجرای کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون دلاری از بیت وایز فاش شد

در خبرهای قبلی گزارش شد که مقالات ایالات متحده، بنیان‌گذاران بیت‌وایز (Bitwise)، یک شرکت مدیریت دارایی را به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون دلاری متهم کرده و آنها را دستگیر کرده‌اند.

اقتصاد ماجرای کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون دلاری از بیت وایز فاش شد

طبق گزارش‌ها، بنیان‌گذاران این شرکت، یعنی ایرما اولگوین جونیور (Irma Olguin Jr.) و جیک سوبرال (Jake Soberal)، به یک سری اقدامات مالی فریبنده متهم شده‌اند.

حال، شرکت Bitwise Asset Management با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرده که هیچ ارتباطی با استارت‌آپ Bitwise Industries که بنیان‌گذاران آن به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری متهم شده‌اند، ندارد.

در واقع، مشابه بودن نام این دو شرکت باعث ایجاد سردرگمی شده و در رسانه‌های اجتماعی، از لوگوی شرکت Bitwise Asset Management برای خبر مربوط به کلاهبرداری Bitwise Industries استفاده شده است.

مدیر شرکت Bitwise Asset Management با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد:

    شرکت Bitwise Asset Management, Inc. مستقر در سانفرانسیسکو، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت صندوق شاخص ارزهای دیجیتال در آمریکا، هرگز هیچ ارتباطی با Bitwise Industries، یک شرکت فناوری مستقر در فرزنو، کالیفرنیا نداشته است.

لازم به ذکر است که شرکت Bitwise Asset Management محصولات مبتنی بر رمزارز مختلفی را برای سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد، از جمله صندوق‌ قابل‌معامله در بورس (ETF) آتی اتریوم.

علاوه بر این، این شرکت برای راه‌اندازی یک ETF اسپات بیت کوین هم درخواست داده است. این در حالی است که Bitwise Industries یک شرکت فناوری است که با دارایی‌های دیجیتال کار نکرده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها