|
کدخبر: 312619

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/اتریوم

آخرین وضعیت بازار ارزهای دیجیتال / گاوها موضع خود را حفظ کردند

در تاریخ ۹ نوامبر، بیت کوین به بالای الگوی کانال صعودی حرکت کرد، اما در سطوح بالاتر شاهد برداشت سود بود که فیتیله بلند روی کندل هم نشان‌دهنده این موضوع است.

اقتصاد آخرین وضعیت بازار ارزهای دیجیتال / گاوها موضع خود را حفظ کردند

شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین طی چند روز گذشته در منطقه اشباع خرید قرار داشته که نشان می‌دهد گاوها فشار خرید خود را حفظ کرده‌اند. اگر این فشار همچنان ادامه داشته باشد، خریداران تلاش خواهند کرد تا جفت ارز BTC/USDT را به ۴۰ هزار دلار برسانند.

نمودار-رمزارز

در مقابل، اگر قیمت دوباره به کانال بازگردد، نشان‌دهنده رد سطوح بالاتر است. در چنین شرایطی، قیمت بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴،۲۴۰ دلار) پایین بیاید. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود؛ زیرا شکستن کندل قیمت به زیر این سطح، در کوتاه‌مدت اوضاع را به نفع خرس‌ها تغییر می‌دهد.

در تاریخ ۹ نوامبر، اتریوم به بالای مقاومت روانی ۲ هزار دلار صعود کرد که نشان‌دهنده خرید تهاجمی گاوها است.

نمودار-رمزارز۱

رالی صعودی اخیر، شاخص RSI اتریوم را به سمت منطقه اشباع خرید سوق داده که نشان می‌دهد ممکن است یک تثبیت یا اصلاح قیمتی در راه باشد. فروشندگان تلاش خواهند کرد تا حرکت صعودی را در ۲،۲۰۰ دلار متوقف کنند، اما اگر بخواهند شتاب اتریوم را تضعیف کنند، باید قیمت را به زیر ۲ هزار دلار برسانند.

در مقابل، اگر جفت ارز ETH/USDT به بالای ۲،۲۰۰ دلار برسد، مسیر برای افزایش احتمالی قیمت تا ۲،۹۵۰ دلار هموار خواهد شد؛ زیرا مقاومت قابل‌توجهی در این بین وجود ندارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها