|
کدخبر: 297924

افزایش باورنکردنی حجم معاملات شیبا / نهنگ‌ها دست به کار شدند

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم IntoTheBlock، حجم معاملات بزرگ شیبا اینو (Shiba Inu) در ۲۴ ساعت گذشته برابر با ۷۶۷.۳۵ میلیارد SHIB تخمین زده شده است.

اقتصاد افزایش باورنکردنی حجم معاملات شیبا / نهنگ‌ها دست به کار شدند

حجم معاملات بزرگ شیبا اینو شاهد یک رشد ۶۶.۳۵ درصدی است که حدود ۵.۶۱ میلیون دلار ارزش دارد. به نقل از IntoTheBlock، معاملات بزرگ به معاملاتی گفته می‌شود که بالاتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار ارزش دارند و افزایش این معاملات معمولاً با افزایش فعالیت از سوی نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران بزرگ مرتبط است که در حال خرید یا فروش هستند.

در حالت کلی، حرکت نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ بر قیمت شیبا تأثیرگذار است. به نظر می‌رسد که در ۲۴ ساعت گذشته نیز چنین بوده است.

در ۱۸ ژوئن، شیبا یک حرکت ناگهانی به بالای سطح ۰.۰۰۰۰۰۷۵ دلار انجام داد و بالاترین قیمت خود در هفته گذشته را به ثبت رساند. پس از کاهش شدید قیمت در تاریخ ۱۰ ژوئن و رسیدن به سطح ۰.۰۰۰۰۰۶ دلار، شیبا توانست به‌آهستگی این کاهش قیمت را جبران کند.

همان‌طور که اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم روزانه نشان می‌دهد، توکن شیبا بهبود خفیفی نسبت به سطح فروش بیش از حد را تجربه می‌کند، هرچند همچنان زیر ناحیه خنثی به سر می‌برد.

افزایش جزئی از ناحیه فروش بیش از حد مشاهده می‌شود؛ زیرا شیبا چهار روز با ثبت کندل‌های صعودی، بالاترین قیمت خود در ۰.۰۰۰۰۰۷۵ دلار را به ثبت رساند.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، شیبا اینو در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته رشد جزئی داشته و نسبت به هفت روز گذشته هم، ۸ درصد رشد قیمتی را به ثبت رسانده است. همچنین شیبا اینو شاهد افزایش در حجم معاملات خود است که این مقدار در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۱۰۸ درصد افزایش یافته است.

همچنین بر اساس داده‌های این پلتفرم، در مجموع ۲۴,۲۹۳,۱۴۲,۳۳۱,۹۷۷ شیبا به ارزش ۱۷۵,۰۶۸,۴۵۳ دلار در ۲۴ ساعت گذشته مبادله شده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها