|
کدخبر: 311358 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت نجومی لوازم آرایش در بازار / لاکچری ها رژ لب را چند می خرند؟

لوازم آرایشی جزء پرفروش‌ترین ابزار مورد علاقه بین جوانان و مخصوصا بانوان است که البته متاسفانه بیشتر به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود. در این گزارش به بررسی قیمت‌های نجومی بین انواع لوازم آرایشی پرداختیم.

اقتصاد قیمت نجومی لوازم آرایش در بازار / لاکچری ها رژ لب را چند می خرند؟

بنابر اعلام آمار موجود در گزارش ها، مقام اول مصرف لوازم آرایشی در جهان به ایران تعلق دارد. طبق این گزارش‌ها، مصرف سالانه لوازم آرایشی در ایران بیش از ۴۰۰ میلیون دلار است که چند برابر میانگین مصرف جهانی است. این میزان مصرف باعث تحمیل هزینه‌های سنگینی به کشور شده است و این هزینه‌ ها شامل واردات رسمی، قاچاق و تولیدات غیراستاندارد زیرزمینی است. ایران در این زمینه، حتی از کشورهایی نظیر مصر و عربستان نیز پیشی جلو زده است.

بر همین اساس پایگاه خبری گسترش نیوز در گزارشی سعی بر این دارد که قیمت های حداکثری و حداقلی را بین لوازم آرایشی مختلف بررسی کند. با ما همراه باشید.

گران ترین رژ لب بازار چند است؟

رژ لب جزء جذاب‌ترین و مهم‌ترین لوازم آرایشی محبوب بین مصرف کنندگان است و اغلب تنوع و برندهای مختلفی نیز دارد. برخی از برندها به دلیل دارا بودن شهرت جهانی، قیمت‌های سرسام آوری دارند. با جستجویی در بین سایت‌های خرید و فروش آنلاین با قیمت‌های متفاوتی روبرو شدیم که از بین آن‌ها گران‌ترین رژ لب در یکی از این سایت‌ها نزدیک به ۴ میلیون قیمت خورده است!

رژ-لب-گران

گران ترین کرم پودر بازار چند است؟

از بین لوازم آرایشی‌های مختلف کرم پودر در زمینه زیرسازی پوست اهمیت دارد. کرم پودرهای مختلف اغلب با توجه به پوست‌های مختلف و ویژگی‌های مرتبط به آن‌ها تولید می‌شوند. گران‌ترین کرم پودر بازار خرید و فروش آنلاین در یکی از سایت‌های ایرانی به قیمت ۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم-پودر-گران

گران ترین ریمل بازار چند است؟

ریمل نیز در بین لوازم آرایشی‌های مختلف جزء پرفروش‌ترین و پر مصرف‌ترین لوازم رومزه افراد است و اغلب برای آرایش چشم کاربرد دارد. ریمل به دلیل ارتباط مستقیمی که با چشم دارد از نظر بهداشت و ضد حساسیت بودن بسیار هائز اهمیت است و اغلب توصیه می‌شود افراد از ریمل به عنوان ابزار آرایشی مشترک استفاده نکنند. با گشتی در بین سایت‌های خرید و فروش آنلاین دریافتیم که گران‌ترین ریمل موجود در یکی از این سایت‌ها به قیمت ۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ریمل-گران

گران ترین خط چشم بازار چند است؟

سایه چشم یکی دیگر از لوازم آرایشی مربوط به پلک چشم است که معمولا رنگ و لعاب ویژه‌ای به آرایش چشم افراد می‌دهد. سایه چشم انواع مختلفی دارد و از نظر مات و براق بودن تقسیم‌بندی می‌شود. برخی از این ابزار به دلیل برند بودن و شهرت جهانی قیمت بسیار بالایی دارند و البته متاسفانه اغلب لوازم آرایشی برند را به صورت تقلبی هم وارد بازار می‌کنند. با جستجویی در بین سایت‌های خرید و فروش اینترنتی گران‌ترین پالت سایه به قیمت ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سایه-چشم-گران

گران ترین رژ گونه بازار چند است؟

رژ گونه هم جزء لوازم آرایشی محبوب بین خانم هاست که برای شاداب‌تر شدن آرایش چهره کاربرد دارد. رژ گونه‌ها بر خلاف تصور عمومی می‌تواند انواع مختلف و همچنین رنگ‌های متفاوتی داشته باشد و بر طبق سلیقه مصرف کنندگان تقسیم‌بندی شود. گران‌ترین رژ گونه بازار طبق جستجو در یکی از سایت‌های اینترنتی به قیمت ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رژ-گونه-گران

جدول قیمت انواع لوازم آرایشی در کشور

جدول-لوازم آرایش

فرق لوازم آرایشی با ابزار آرایشی در چیست؟

لوازم آرایشی مجموعه‌ای از ابزارها و محصولاتی هستند که برای آرایش صورت، پوست، چشمان، لب‌ها و موها استفاده می‌شوند. این لوازم شامل محصولات آرایشی، وسایل آرایشی و ابزارهای کمکی مرتبط با فرایند آرایش می‌شوند.

محصولات آرایشی شامل انواع آرایش پایه مانند آرایش صورت، پودر، کانسیلر، براش، رژلب، لاینر، رژگونه، ماسکارا، سایه چشم و خط چشم، رژگونه و محصولات مراقبتی پوست مانند کرم صورت، پودر صورت، کرم برتر، کرم ضدآفتاب و لوسیون صورت را شامل می‌شود.

وسایل آرایشی شامل برس‌ها، اسفنج‌ها، مچ‌بندها، پنکک‌ها، ابروبست و وسایلی برای ساختاردهی به موها مانند پرکننده‌ها، کرم‌ها و اسپری‌های حالت دهنده مو می‌شوند.

علاوه بر محصولات آرایشی و وسایل آرایشی، ابزارهای کمکی نیز برای انجام آرایش به کار می‌روند. این ابزارها شامل برش‌کن، مدادهای آرایشی، مقص‌های آرایشی، اسپری‌های ثابت کننده، دستمال‌های آرایشی و همچنین قاب آرایشی برای نگهداری و حمل آرایش است.

لوازم آرایشی در سطوح مختلف قیمتی، برندها و کیفیت‌ها موجود هستند. انتخاب لوازم آرایشی به عهده خود شماست و باید با توجه به نیازها، سلیقه شخصی و احتمالاً نوع پوست و موهای شما صورت بگیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها