|
کدخبر: 303224

معرفی قابلیت شگفت‌انگیز برای کاردانو

وان‌چین (Wanchain)، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های قابلیت همکاری‌های بلاکچینی، با کاردانو (ADA) همکاری می‌کند. وان‌چین در یک همکاری با کاردانو، یک بلاکچین منحصربه‌فرد در صنعت ارزهای دیجیتال، با سایر شبکه‌های اصلی بلاکچینی، به پیشرفت چشمگیری دست یافته است.

اقتصاد معرفی قابلیت شگفت‌انگیز برای کاردانو

ویژگی‌های متمایز شبکه کاردانو، چالش‌هایی را برای سازگاری آن با بلاکچین‌های دیگر ایجاد کرده بود، اما وان‌چین راه‌حلی ارائه کرده است که بر این چالش‌ها غلبه می‌کند. با همکاری تیم پشتیبان کاردانو، وان‌چین پل‌های میان زنجیره‌ای غیرمتمرکز، غیرحضانتی و و دوجهته را برای کاردانو معرفی کرده است. این پل‌ها اتصال بین کاردانو و هر شبکه مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) از جمله اتریوم (ETH) و پالیگان (MATIC) را تسهیل می‌کند.

این دستاورد قابل توجه است؛ زیرا کاردانو بر روی یک قرارداد هوشمند متمایز و طرح امضا عمل می‌کند که به طور سنتی مانع از ارتباط آن با سایر شبکه‌های بلاکچین می‌شد. رویکرد وان‌چین شامل توسعه قراردادهای هوشمند هاسکل برای فعال کردن ارتباطات و تراکنش‌های یکپارچه بین کاردانو و سایر شبکه‌ها است.

این تیم همچنین زیرساخت نودهای خود را برای اجرای تراکنش‌های UTXO (خروجی تراکنش‌های مصرف‌نشده) که با قراردادهای هوشمند تعامل دارند و از طرح امضای کاردانو پشتیبانی می‌کنند، ارتقا داده‌اند.

پل‌های میان زنجیره‌ای ایجاد‌شده توسط وان‌چین، کاربران را قادر می‌سازد تا اقدامات مختلفی را انجام دهند. این اقدامات شامل انتقال توکن کاردانو بین بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم و همچنین تعویض (Swap) این توکن با هر توکنی که بر بستر ERC-۲۰ قرار دارد، می‌شود.

انتظار می‌رود این پیشرفت، فرصت‌های جدیدی را برای کاردانو ارائه کند و به آن اجازه دهد دامنه فعالیت خود را گسترش دهد و با سایر اکوسیستم‌های بلاکچین ارتباط برقرار کند. توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند به طور یکپارچه کاردانو و دیگر توکن‌های بومی این شبکه را در برنامه‌های وب۳ در هر شبکه سازگار با ماشین مجازی اتریوم ادغام کنند.

معرفی پل کاردانو توسط وان‌چین یک پیشرفت قابل توجه است که موجی از توسعه و پروژه‌های هیجان‌انگیز را از دیگر شبکه‌های بلاکچین به خود جذب می‌کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها