|
کدخبر: 295946

جابجایی ۷۹۹۹ اتریوم توسط یک کیف پول بعد از ۸ سال!

یک کیف پول اتریوم که از سال ۲۰۱۵ تاکنون غیرفعال بوده است، پس از هشت سال دوباره فعال شده و در مجموع ۸۰۰۰ اتریوم را تنها در دو دقیقه منتقل کرده است.

اقتصاد جابجایی ۷۹۹۹ اتریوم توسط یک کیف پول بعد از ۸ سال!

این کیف پول ۸۰۰۰ اتریوم را پس از شرکت در ICO اتریوم (عرضه اولیه توکن) در سال ۲۰۱۵ دریافت کرد و تا ۲۷ می امسال غیرفعال بود.

 در آن روز، مالک آن با انتقال احتیاطی ۱ اتریوم به کیف پول جدید شروع به کار کرد، سپس یک دقیقه بعد ۷۹۹۹ اتریوم باقیمانده را به آدرس کیف پول جدید منتقل کرد.

در زمان نگارش این مقاله، ذخیره اتریوم این کیف پول تقریباً ۱۴.۷ میلیون دلار ارزش دارد.

این تراکنش برای اولین بار توسط سرویس تجزیه و تحلیل بلاک چین Lookonchain مورد توجه قرار گرفت که ۲۱۹۰۰۰ دنبال کننده توییتر خود را از این انتقال مطلع کرد.

ارز+دیجیتال2

در بخش نظرات این پست، برخی گمانه‌زنی‌های جامعه در مورد دلیل این انتقال وجود داشت، یکی از نظر دهندگان گفت که مالک به تازگی از زندان آزاد شده است، در حالی که دیگری اظهار نظری طنز آمیز داشت مبنی بر اینکه او در حال انتقال وجوه از یک کیف پول سخت افزاری قدیمی است.

در آن زمان، ۸۰۰۰ اتریوم با قیمت فقط ۰.۳۱ دلار برای هر توکن خریداری شد که مبلغ سرمایه‌گذاری اولیه را در حدود ۲۵۰۰ دلار قرار نشان دهد.

با قیمت امروزی اتریوم که ۱۹۱۷ دلار است، این یک سود خیره کننده ۵۹۰۰۰۰ درصدی برای مالک آن است.

آدرس کیف پول جدید نیز یکی از آدرس‌هایی است که سابقه تراکنش قابل توجهی در آن وجود ندارد.

تنها تراکنش اتریوم دیگر ثبت شده در کیف پول جدید، تراکنش ورودی ۲۰۷ اتریوم (۳۸۰۰۰۰ دلار) است که فقط چند دقیقه قبل از آخرین انتقال انجام شده است.

قابل ذکر است که ۲۰۷ اتریوم اضافی از کیف پول دیگری ارسال شد که از ۱۲ ژوئن ۲۰۱۷ کاملاً غیرفعال بود.

جالب توجه است که بر اساس داده‌های DeBank، کیف پول جدید همچنین حاوی یک میم کوین به نام Gensler (GENSLR)  به ارزش ۴۶ دلار است.

ارز+دیجیتال3.jpg

ICO اتریوم در دو مرحله اولیه رخ داد، مرحله اول پیش فروش بود و بین ۲۲ جولای و ۲ سپتامبر ۲۰۱۴ فروش توکن های اتریوم به سرمایه گذاران جدید ۱۸ میلیون دلار جمع آوری کرد.

در آن موقع نرخ تبدیل ارز برای پیش فروش به ازای هر ۱ بیت‌کوین ۲۰۰۰ اتریوم بود.

مرحله دوم راه اندازی رسمی بلاک چین اتریوم بود که در ۳۰ جولای ۲۰۱۵ اتفاق افتاد، این بدان معنی بود که برخی از سرمایه‌گذاران بیش از یک سال منتظر ماندند تا بتوانند اتریوم خود را بازخرید کرده و از آن استفاده کنند.

کیف پول‌های غیرفعال با مبالغ هنگفت رمزارز می‌توانند به دلایل مختلفی فعال شوند، گاهی اوقات کیف پول‌های غیرفعال به دلیل هک شدن دوباره فعال می‌شوند.

 در مواقع دیگر، صرفاً به این دلیل است که مالک ممکن است کلید کیف پول خود را فراموش کرده باشد و پس از کشف مجدد، تصمیم گرفته که احتمالاً زمان خوبی برای فروش است.

این تنها کیف پول اتریوم دوران ICO نیست که در ماه‌های اخیر دوباره بیدار شده است، در ۲۴ آوریل، کیف پول دیگری که اولین تراکنش خود را ۸ سال پیش انجام داده بود ۲۳۶۰ اتریوم را منتقل کرد.

علاوه بر این در ۵ مارس، کیف پول اتریوم دیگری پس از پنج سال غیرفعال ماندن، ۱۰۲۲۶ اتریوم را به آدرس کیف پول جدید منتقل کرد.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر