|
کدخبر: 299529

جابه‌جایی ۴۳ میلیون دلاری اتریوم توسط نهنگ سان

جاستین سان، بنیان‌گذار بلاکچین ترون و نهنگ معروف اتریوم، ۲۳۰۰۰ ETH به ارزش تقریبی ۴۳ میلیون دلار را به صرافی رمزارزی محبوب پولونیکس منتقل کرده است. این انتقال به سوابق سان در انتقال مقادیر زیادی از اتریوم به صرافی‌ها اضافه می‌کند. سان در مجموع ۶۷۵۰۰ اتریوم معادل ۱۲۶ میلیون دلار را در هفت تراکنش جداگانه در سال گذشته ارسال کرده است.

اقتصاد جابه‌جایی ۴۳ میلیون دلاری اتریوم توسط نهنگ سان

انتقال اتریوم توسط سان ممکن است بخشی از یک استراتژی ریسک‌زدای معمول به عنوان یک دارنده بلندمدت باشد که شامل تنوع بخشیدن به دارایی‌های خود یا کاهش قرار گرفتن در معرض یک دارایی خاص است. همچنین این امکان وجود دارد که این انتقال نقدینگی را برای پولونیکس فراهم کند و در عین حال از عملیات آن در طول دوره کاهش نقدینگی در مبادلات پشتیبانی کند.

این انتقال سان پس از آن صورت گرفت که او ماه گذشته ۲۹.۷ میلیون دلار اتریوم را از پلتفرم لیدو فایننس برداشت و توکن‌ها را به سرعت به یکی دیگر از صرافی‌های رمزارزی برجسته، Huobi، ارسال کرد. او همچنین اخیراً با حمله ترون به بلاکچین اتریوم از طریق پل BitTorrent خبرساز شده است.

نقل و انتقالات قبلی سان همزمان با نوسانات قیمت اتریوم بوده است که منجر به گمانه‌زنی در مورد اینکه آیا این انتقال بر قیمت اتریوم تأثیر خواهد داشت یا خیر، شده است. با این حال، قیمت اتریوم در زمان نگارش این خبر ۱۸۶۱.۶۲ دلار است و پایین‌ترین و بالاترین قیمت آن در ۲۴ ساعت اخیر به ترتیب ۱۸۵۴.۰۶و ۱۸۷۶.۹۶ دلار است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها