|
کدخبر: 302096

رونمایی از بلاکچین شیباریوم / احتمال حضور ایلان ماسک

به نظر می‌رسد که ایلان ماسک، مدیرعامل سابق توییتر (X)، ممکن است در کنفرانس آینده‌نگری بلاکچین شرکت کند؛ جایی که پروتکل مقیاس‌پذیری لایه ۲ شیبا اینو، یعنی شیباریوم، به طور رسمی راه‌اندازی خواهد شد.

اقتصاد رونمایی از بلاکچین شیباریوم / احتمال حضور ایلان ماسک

توییت جدید شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو نشان می‌دهد که تیم SHIB مشتاق حضور ماسک در رویداد مورد انتظار است که بین ۱۳ تا ۱۷ آگوست ۲۰۲۳ در تورنتو کانادا برگزار می‌شود. این توییت در پاسخ به تصویری از رئیس تسلا منتشر شد که پیراهنی با نوشته «I Love Canada» به تن داشت.

در اوایل این ماه، کوساما گفت که تیم او احتمالاً پس از چندین ماه، شیباریوم را در طول کنفرانس آینده‌نگران بلاکچین راه‌اندازی خواهد کرد. علاوه بر این، وی تأیید کرد که شیباریوم یک هکاتون چندماهه را به عنوان بخشی از کنفرانس برگزار خواهد کرد. شیباریوم به دنبال بهبود مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم است. آزمایش بتای آن در ماه مارس روی شبکه اصلی اجرا می‌شد و “Puppynet” نام داشت.

این راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ به گونه‌ای طراحی شده که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد که برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) بسازند. همچنین، امکان ادغام در مشاغل واقعی و پروژه‌های قدرتمند را فراهم می‌کند.

بر اساس داده‌های PuppyScan، تنها چند ماه پس از راه‌اندازی آزمایشی شیباریوم، تعداد کل تراکنش‌ها در Puppynet به ۳۳,۸۸۶,۸۲۲ افزایش یافته است. تعداد کل کیف پول‌ها ۱۷,۰۶۳,۱۳۴ است، در حالی که کل بلاک‌های پردازش‌شده به ۱,۹۲۵,۵۱۸ رسیده است.

با نزدیک شدن به تاریخ راه‌اندازی رسمی شیباریوم، انتظار می‌رود که نرخ تراکنش‌ها و آدرس‌های کیف پول همچنان در حال رشد باشند.

در همین حال، ماسک به طور غیرمستقیم شیبا اینو با تم سگ را تبلیغ می‌کند. او اخیراً در یکی از توییت‌های خود اشاره‌ای غیرمنتظره به میم‌کوین شیبا اینو کرده است. همچنین شایان ذکر است که این میم کوین با افزایش قیمت پیش‌بینی‌شده پس از راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم، مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها