|
کدخبر: 301682

رابطه مرموز تغییر لوگوی توییتر با ریپل!

ایلان ماسک، میلیاردر معروف حوزه فناوری و حامی برجسته دوج کوین (DOGE)، اخیراً به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تغییر نام توییتر به X، لوگوی جدید X را به میلیون‌ها دنبال‌کننده توییتر خود ارائه کرده است.

فناوری رابطه مرموز تغییر لوگوی توییتر با ریپل!

علاقه‌مندان به حوزه رمزارزها، از جمله جامعه ریپل (XRP)، به سرعت به این توییت پاسخ دادند. ارتش ریپل مخصوصاً از شباهت لوگوی جدید X به لوگوی ریپل ابراز خوشحالی کرد؛ زیرا هر دو لوگو شبیه به حرف X است.

قابل توجه است که یک حساب کاربری طرفدار ریپل با نام XRPcryptowolf@ لوگوی ریپل را در پاسخ به توییت ماسک، بازتوییت کرد. این واکنش جامعه ریپل نشان می‌دهد که آنها به دلیل ارتباط بصری ریپل با X، از تغییر نام تجاری توییتر راضی هستند. ماسک همچنین پستی را از حساب رسمی X بازتوییت کرد و از راه‌اندازی اشتراک درآمد تبلیغاتی برای سازندگان واجد شرایط در سراسر جهان خبر داد.

این حرکت به عنوان تلاشی از سوی تیم X برای ایجاد پلتفرمی تلقی می‌شود که در آن تولیدکنندگان محتوا بتوانند درآمد کسب کنند. این توسعه سؤالاتی را از طرف علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال در مورد اینکه آیا X می‌تواند به سازندگان به صورت ریپل یا بیت کوین پرداخت کند، ایجاد کرد.

به طور کلی، توییت جدید ماسک و واکنش‌های متعاقب آن از سوی جامعه ریپل و دیگر علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، توجه و تعاملی را که او با حضورش در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند و اینکه چگونه اقدامات او می‌تواند بر جوامع مختلف ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد، برجسته می‌کند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها