|
کدخبر: 301939

نهنگ‌های لایت کوین در حال احتکار!

دارندگان لایت کوین (LTC) در حال انباشت این ارز دیجیتال قبل از رویداد هاوینگ آن هستند که قرار است پاداش استخراج هر بلاک این شبکه را از ۱۲.۵ به ۶.۲۵ لایت کوین کاهش دهد.

اقتصاد نهنگ‌های لایت کوین در حال احتکار!

داده‌های آنچین منتشرشده توسط Santiment نشان می‌دهند که نهنگ‌های لایت‌کوین (آدرس‌هایی که ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ لایت کوین در اختیار دارند) از ۱۴ ژوئن ۲۰۵۴۰۰ لایت کوین خریداری کرده‌اند. این شرکت انباشت تهاجمی این گروه را به رویداد هاوینگ این ارز نسبت داد.

تا زمان انتشار این خبر، مجموع دارایی‌های این کیف پول‌ها بالغ بر ۱۸.۱۸ میلیون لایت کوین، به ارزش تقریبی ۱.۷ میلیارد دلار است.litecoin-whales-buy-halvingهمچنین بر اساس این گزارش، ماینرهای لایت کوین اقدام به ذخیره کردن دارایی‌های خود می‌کنند و از یکم تا ۲۸ جولای، ۴۰۰ هزار لایت کوین به دارایی خود اضافه کردند.

معامله‌گران ارزهای دیجیتال معمولاً هاوینگ‌ را به عنوان یک سیگنال صعودی برای بازار در نظر می‌گیرند. این احساسات مثبت، قیمت لایت کوین را در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش داد که در حال حاضر این ارز دیجیتال با قیمت ۹۵ دلار معامله می‌شود.

با این حال، قیمت این رمزارز از بیش از ۱۰۰ دلار در اوایل جولای و پس از رسیدن به ۱۱۳ دلار در ژوئن پس از لیست شدن در صرافی EDX Market، کاهش یافته است.

هاوینگ

با نزدیک شدن به هاوینگ، قیمت لایت کوین در پنج روز گذشته ۳.۲ درصد افزایش یافت و حجم معاملات آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بر اساس داده‌های بازار، حجم معاملات لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از یک میلیارد دلار رسید.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها