|
کدخبر: 298329

پیش‌بینی مهم از قیمت ارزهای دیجیتال / رشد ۵۰۰ درصدی ارزش این رمزارز

همانند بازار کلی ارزهای دیجیتال، اولانچ (AVAX) هم پس از رشد اخیر بیت کوین در مسیر بهبود قرار گرفته است. در این میان، مایکل ون ده پوپه، تحلیلگر معروف بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که این رمزارز هنوز شانس بیشتری برای صعود دارد.

اقتصاد پیش‌بینی مهم از قیمت ارزهای دیجیتال / رشد ۵۰۰ درصدی ارزش این رمزارز

این تحلیلگر در پست جدید خود به دنبال‌کنندگان خود در توییتر گفته که معتقد است قیمت AVAX قبل از پایان رالی به حدود ۶۵ دلار خواهد رسید.

ون ده پوپه در پست خود می‌نویسد: قیمت چین لینک به ۲۲-۱۸ دلار، اولانچ به ۶۵-۵۵ دلار، لایت کوین به ۲۶۰-۲۲۰ دلار، اتریوم به ۳،۰۰۰-۲،۷۰۰ دلار، بیت کوین به ۴۲،۰۰۰-۳۸،۰۰۰ دلار و کازماس به ۳۵-۲۵ دلار، خواهد رسید.

به گفته وی، تنها زمانی که دارایی‌های دیجیتال به این سطوح قیمتی برسد، رالی به پایان می‌رسد و پس از آن، بازار شروع به اصلاح نزولی می‌کند. بنابراین، اگر پیش‌بینی‌های این تحلیلگر درست از آب در بیایند، قیمت اولانچ می‌تواند قبل از پایان رالی فعلی، شاهد یک رشد ۵۰۰ درصدی باشد.

اگرچه ون ده پوپه در پیش‌بینی‌های خود به افزایش قیمت‌ها در بازار تکیه کرده، اما شبکه اولانچ خود شاهد برخی تحولات است که می‌توانند به افزایش قیمت AVAX کمک کنند. یکی از این پیشرفت‌ها، HyperSDK اولانچ است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا ماشین‌های مجازی خود را به صورت سفارشی در این شبکه ایجاد کنند.

یکی دیگر از پیشرفت‌ها، Avalanche Warp Messaging است، قابلیتی که از زیرشبکه‌ها برای انجام پیام‌رسانی استفاده می‌کند. این امر تضمین می‌کند که پلتفرم پیام‌رسان بدون نیاز به استفاده از نرم‌افزار یا پل‌های شخص ثالث برای اجرای آن، به درستی روی بلاکچین کار می‌کند.

پیشرفت‌های جدید نشان می‌دهند که تیم اولانچ به کار خود برای اطمینان از به‌روز بودن این بلاکچین ادامه می‌دهد و این موضوع می‌تواند افزایش تقاضا برای توکن AVAX و صعود قیمت آن به سطح ۶۵ دلار را به همراه داشته باشد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها