|
کدخبر: 262879

بلاکچین طلای دیجیتال است

در اوایل فوریه (اواسط بهمن ۱۴۰۰)، Bitcoin.com News در مورد میلیاردر ری دالیو، موسس بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تامینی جهان، Bridgewater Associates، گزارش داد که، دالیو در مورد آینده پول صحبت کرده و این سرمایه گذار گفت که رمزارزها “احتمالاً توسط دولت های مختلف غیرقانونی خواهد شد.

” در حال حاضر، دالیو در داووس، سوئیس، به همراه سایر مقامات دولتی، اقتصاددانان و شخصیت های بزرگ مالی جهان می باشد. بنیانگذار Bridgewater Associates در مصاحبه ای با اندرو راس سورکین از CNBC صحبت هایی درمورد رمزارزها و بلاکچین به میان آورده است.

 

دالیو بار دیگر در مورد آینده پول و سیاست های پولی بعدی بانک مرکزی ایالات متحده صحبت کرد. مدیر اجرایی صندوق تامینی معتقد است که فدرال رزرو کاری جز فروش ندارد. در بخشی از مصاحبه دالیو آمده است: «فدرال رزرو می‌فروشد، افراد می‌فروشند، خارجی ها می‌فروشند، و دولت ایالات متحده نیز می‌فروشد، زیرا باید کسری خود را تأمین کند.» او افزود: «بنابراین یک مشکل عرضه و تقاضا وجود خواهد داشت، به این معنی که فشار فروش ایجاد می‌کند.»

چشم انداز دالیو منفی است و او تنها کسی نیست که در داووس در نشست WEF معتقد است اقتصاد جهانی با تهدیدات متعددی مواجه است. گزارشگر رویترز، دن برنز، در گزارشی از کنفرانس چند روزه WEF، تاکید کرد که تهدیدهای خاص مانند جنگ اوکراین و روسیه، کمبود مواد غذایی، و قرنطینه‌های اخیر کووید-۱۹ در چین “پایان روشنی ندارند” و “تاریکی را تشدید کرده‌اند.” رابرت هابک، معاون صدراعظم آلمان نیز با این موضوع موافق است و گفت:

ما حداقل چهار بحران داریم که در هم تنیده شده اند. ما تورم بالایی داریم. بحران انرژی داریم. فقر غذایی و بحران آب و هوایی داریم. و اگر فقط روی یکی از بحران ها تمرکز کنیم نمی توانیم مشکلات را حل کنیم.

دالیو به خبرنگار CNBC گفت: «البته، پول نقد همچنان زباله است. “من از شما می پرسم، آیا می دانید با چه سرعتی قدرت خرید نقدی خود را از دست می دهید؟” دالیو تاکید کرد: «وقتی می‌گویم پول نقد زباله است، منظورم همه ارزهای فیات است. «همه آن ارزها مانند دهه ۱۹۳۰، ارزهایی خواهند بود که در رابطه با کالاها و خدمات کاهش خواهند یافت.» دالیو علاوه بر صحبت در مورد ارزها و پول نقد در داووس، در مورد رمزارزها که نوعی طلای دیجیتال هستند نیز صحبت کرد.

دالیو به مجری برنامه پخش Squawk Box در CNBC گفت: «به نظر من رمزارزها و به ویژه بلاکچین عالی است. اما اجازه دهید آن را طلای دیجیتال بنامیم. من فکر می‌کنم طلای دیجیتال، که نوعی بیت‌کوین است، چیزی است که احتمالاً به‌منظور تنوع بخشیدن به یافتن جایگزینی برای طلا، نسبت به طلا و سپس نسبت به سایر دارایی‌ها فعلا جایگاه ناشناخته ای دارد.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها