|
کدخبر: 295375

تراکنش در شبکه بلاکچین شیبا رکورد زد

شبکه آزمایشی شیباریوم با نام پاپی‌نت (Puppynet) که انتشار آن در شبکه اصلی برای اواخر امسال برنامه‌ریزی شده، نشانه‌هایی از افزایش فعالیت را نشان می‌دهد.

اقتصاد تراکنش در شبکه بلاکچین شیبا رکورد زد

بر اساس داده‌های مرورگرهای بلاکچین، شبکه آزمایشی پاپی‌نت که ۱۱ مارس راه‌اندازی شد، در اوایل این هفته رکورد ۱۰ میلیون تراکنش را ثبت کرد. طبق گزارش‌ها، این شبکه تاکنون بیش از ۱۱ میلیون تراکنش را از تقریباً ۱۵ میلیون کیف پول پردازش کرده است. در یک بازه ۲۴ ساعته در ۲۱ می، بیش از ۴۰۰ هزار تراکنش در این شبکه پردازش شد.

شیباریوم یک شبکه لایه دوم است که به زودی برای رقابت با لایه‌های دوم شبکه اتریوم مانند آربیتروم (Arbitrum) و اوپتیمیسم (Optimism) راه‌اندازی خواهد شد. این شبکه به دنبال حل مشکلات مقیاس‌پذیری، سرعت و کارمزد است.

توسعه‌دهندگان شیبا قبلاً گفته‌اند که شیباریوم روی متاورس، بازی و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، تمرکز خواهد داشت. این امر می‌تواند به تقویت فاندامنتال‌های شیبا اینو و رشد سه توکن اکوسیستم آن، یعنی شیبا اینو (SHIB)، لیش (LEASH) و بون (BONE) کمک کند.

لازم به ذکر است که با انجام هر تراکنش در شیباریوم، مقدار مشخصی توکن SHIB سوزانده خواهد شد. به گفته تیم شیبا، کارمزد تراکنش‌ها در این شبکه در قالب BONE پرداخت می‌شود که ۳۰ درصد آن برای تیم و حفظ شبکه و ۷۰ درصد هم برای سوزاندن کنار گذاشته می‌شود. زمانی که مقدار BONE قفل‌شده در قرارداد از ۱۰ توکن بیشتر شود، به صورت خودکار به SHIB تبدیل شده و به یک کیف پول غیرقابل استفاده ارسال خواهد شد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها