|
کدخبر: 292449

توییتر صرافی کوکوین هک شد / ضرر ۲۲ هزار دلاری برای کاربران

هک شدن حساب رسمی توییتر صرافی رمزارز کوکوین (Kucoin) به مدت ۴۵ دقیقه منجر به از دست دادن دارایی چندین کاربر شد.

اقتصاد توییتر صرافی کوکوین هک شد / ضرر ۲۲ هزار دلاری برای کاربران

این صرافی پس از دسترسی مجدد به حساب توییتر در توییتی نوشت: کوکوین تمام ضررهای تأیید شده از هک توئیتر صرافی و فعالیت جعلی ناشی از آن را به طور کامل بازپرداخت می‌کند.

این صرافی ۲۲ تراکنش را شناسایی کرد که با توییت‌های جعلی در تعامل بودند و منجر به ضرر کلی تقریباً ۲۲۶۳۸ USDT شدند. کوکوین در توییتی نوشت: برای جلوگیری از آسیب دیدن بیشتر کاربران، در حال حاضر در حال بررسی و مسدود کردن آدرس‌های مشکوک هستیم.

اگرچه حساب توییتر کوکوین به خطر افتاده است، اما ادعا کرد دارایی‌های موجود در صرافی امن‌اند. همچنین تیم این صرافی ادعا کرد، برای جلوگیری از اتفاقات مشابه در آینده، در حال انجام تحقیقات کامل درباره این حادثه با توییتر  است.

صرافی کوکوین در کانون توجه نظارتی

در اخبار دیگر کوکوین، لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک، ماه گذشته از این صرافی شکایت کرد و مدعی شد که این صرافی یک کارگزار یا فروشنده ثبت نشده کالا و اوراق بهادار است.

جیمز در شکایتی که علیه آن مطرح شده استدلال می‌کند این صرافی کریپتو، «رمزارزهایی را که کالاها و اوراق بهادار در نیویورک بودند، بدون اینکه به‌عنوان دلال کالا و دلال یا فروشنده اوراق بهادار در نیویورک ثبت شده باشد، ارائه کرده، فروخت و خرید و تراکنش‌هایی را با ارزهای دیجیتال انجام داد». قابل ذکر است که این فرد همچنین اتر را به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده ذکر کرده است.

 

منبع: کوین ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها