|
کدخبر: 292134

کاردانو برای افزایش قیمت آماده می‌شود

ارزش کلی دارایی‌های قفل شده (TVL) در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبکه کاردانو (ADA)، از اوایل سال تا به اکنون بیش از ۲۵۰ درصد افزایش یافته و از حدود ۴۸ میلیون دلار در ابتدای سال به بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در حال حاضر رسیده است. با توجه به پذیرش رو به رشد و اضافه شدن اخیر توکن World Mobile Token، که تقریباً ۱۵.۸ میلیون دلار ارزش کل قفل شده دارد، ارزش کلی دارایی‌های قفل شده در این اکوسیستم تقویت شده است.

بر اساس داده‌های DeFiLlama، پلتفرم Minswap، یک صرافی غیرمتمرکز در اکوسیستم کاردانو، با بیش از ۶۰ میلیون دلار ارزش قفل شده در قراردادهای هوشمند خود، رتبه برتر را در این زمینه به دست آورده است.

بعد از آن، Indigo که یک پروتکل بدهی وثیقه در اکوسیستم کاردانو است، با ارزش کلی ۳۰.۹ میلیون دلاری، قرار دارد. پروتکل WingRiders با ارزش کلی ۱۹.۴ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار داد. بعد از آن نیز پروتکل Djed Stablecoin با ۱۷ میلیون دلار و پلتفرم وام دهی Liqwid با ۱۵ میلیون دلار، جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

رشد ۲۵۰ درصدی بخش دیفای کاردانو از ابتدای سال!به طور کلی، اکنون بیش از ۱۲۲۵ پروژه در شبکه کاردانو وجود دارد که در مجموع ۶۴.۶ میلیون تراکنش را پردازش کرده‌اند و بیش از ۷۷۰۰ اسکریپت Plutus را در خود مستقر کرده‌اند.

در این میان، به گفته علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، نمودار کاردانو در آستانه تأیید الگوی سر و شانه قرار دارد. این الگو ممکن است منجر به رشد ۴۴ درصدی شود و به طور بالقوه، قیمت ADA را به ۰.۶۰ دلار برساند.

الگوی سر و شانه می‌تواند نشان دهد که کاردانو برای یک برگشت صعودی و افزایش قیمت قابل توجه بالقوه آماده است. طبق گزارش‌ها، نهنگ‌های کاردانو اخیراً با خرید ۲۱۸ میلیون دلاری، مجموعاً ۵۶۰ میلیون توکن ADA را خریداری کرده‌اند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها