|
کدخبر: 282749

راهنمای خرید و فروش اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

فروش اتریوم، یکی از رایج­ترین معامله ­های موجود در بازارهای سرمایه محسوب می‌شود. چند سال پیش شاید اسم این ارز دیجیتال نیز برای خیلی از افراد ناآشنا بود. اما امروزه با پیشرفت‌های زیادی که بازارهای سرمایه داشته­است، قیمت اتریوم بالا رفته و افراد زیادی به این ارز دیجیتال علاقه­مند شده ­اند. فروش اتریم نیز طبیعتاً به همین دلایل افزایش پیدا کرده ­است.

ارز-دیجیتال-اتریوم-۱

ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

ارزهای دیجیتال، دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این ارزها، ویژگی­های مختلفی دارند و دارای قیمت­های متفاوتی هستند. قبل از این­که بخواهیم به جزئیات معاملات و خرید و فروش اتریوم بپردازیم، باید در مورد این­که ارز دیجیتال اتریوم چیست و چه ویژگی­هایی دارد صحبت کنیم. ارز دیجیتال اتریوم در واقع یک سیستم مبتنی بر سیستم بلاک‌چین است. این سیستم در سال­های گذشته دارای میزان رشد بسیار بالایی بوده­است. قطعاً امروز شما هم اتریوم را می­شناسید و با آن آشنایی دارید. در این مقاله می­خواهیم در مورد این ارز دیجیتال بیشتر صحبت کنیم و با آن آشنا شویم.

پیش از فروش اتریوم با تاریخچه آن آشنا شوید

همان­طور که گفتیم، اتریوم در واقع یک سیستم مبتنی بر سیستم بلاک‌چین است. این سیستم دارای ارز دیجیتال اتر است و در سال­های گذشته شهرت بسیار زیادی یافته­است. یکی از نکات بسیار جالب در مورد تاریخچه اتریوم، قدمت کوتاه و درعین‌حال باثبات آن است. اتریوم از سال 2013 معرفی شد. این ارز دیجیتال توسط فردی به­نام ویتالین بوترین معرفی شد. او وایت پیپر اتریوم را برای تعدادی از دوستان­اش فرستاد تا نظر آن‌ها را درباره آن بداند.

بنابراین، فروش ارز اتریوم و معامله روی آن چند سال است که رونق پیدا کرده­است. این ارز دیجیتال، به‌عنوان نسل دوم ارزهای دیجیتال شناخته­ می­شود. اتریوم به ویژگی­ های متمایزکننده­اش معروف است. هدف اتریوم این بود که بتواند پلتفرمی برای انجام قراردادهای غیرمتمرکز ایجاد کند. همان­طور که قبلاً هم اشاره کردیم، هرکدام از ارزهای دیجیتال دارای ویژگی ­های مختلفی هستند. طبیعتاً اتریوم نیز دارای ویژگی­های منحصربه‌فردی است که در ادامه می­خواهیم این ویژگی‌ها را بررسی کنیم؛ بنابراین پیش‌ازاین­که بخواهید درباره نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم بدانید، باید با ویژگی­های­ این ارز دیجیتال آشنا شوید.

خرید-فروش-اتریوم-2

خرید و فروش اتریوم و ویژگی­های آن

همان­طور که گفتیم، ارز دیجیتال اتریوم دارای ویژگی­های مختلفی است. اگر شما ویژگی­های این ارز دیجیتال را به­صورت کامل نشناسید، در خرید و فروش اتریوم دچار مشکلاتی می­شوید. در ادامه می­خواهیم این ویژگی­ها را با هم بررسی کنیم.

سرعت تراکنش اتریوم بسیار بالا است

یکی از اصلی­ترین ویژگی­های اتریوم که برای خرید اتریوم باید بدانید سرعت بالای آن است. در واقع این ویژگی اتریوم یکی از دلایل محبوبیت این ارز دیجیتال است.

شبکه های اتریوم قابل توقف نیست

یکی از نکات بسیار جالب در مورد اتریوم این است که حتی سازنده اتریوم نیز نمی­تواند ساخت آن را متوقف کند. این ویژگی­ منجر به متمایزشدن این ارز دیجیتال نسبت به بقیه رمز ارزها شده­است.

این شبکه دارای میزان امنیت بسیار بالایی است

یکی دیگر از ویژگی­های بسیار مهم ارز  دیجیتال اتریوم که در ترید مهم است، امنیت بسیار بالای اتریوم است. قطعاً می­دانید که یکی از مهم­ترین مسائل در بازارهای سرمایه نیز همین مسئله امنیت است.

امکان حذف واسطه­ها با استفاده از اتریوم امکان­پذیر است

یکی دیگر از ویژگی­های اتریوم این است که واسطه ­ها به­صورت کامل در معاملات حذف می­شوند. در واقع یکی از اهداف اولیه اتریوم و ارزهای دیجیتال نیز همین مورد بوده­است.

هنگام خرید و فروش اتریوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از سؤالاتی که افراد می‌پرسند این است که هنگام خرید و فروش اتریوم باید به چه نکاتی توجه کنند. اگر می­خواهید پاسخ سؤال چگونه اتریوم بفروشیم را بدانید تا انتهای این بخش با ما همراه باشید. همان­طور که گفتیم، معامله اتریوم از چند سال گذشته رونق و رشد بسیار زیادی کرده­است. اولین نکته­ای که شما باید حین معامله روی اتریوم به آن توجه کنید، انتخاب یک صرافی مطمئن، امن و باکیفیت است. طبیعتاً صرافی­های زیادی برای معاملات و فروش اتریوم وجود دارند.

خرید-فروش-اتریوم-3

شما باید بتوانید بین صرافی­ها بهترین­شان را انتخاب کنید. صرافی­ها دارای ویژگی­های مختلفی هستند. شما باید بتوانید صرافی­ای انتخاب کنید که در وهله اول پشتیبانی خوبی داشته­باشد و در وهله دوم ایمن باشد. نکات دیگری در انتخاب صرافی خوب وجود دارد. نکاتی مانند کارمزد معامله یا خرید و فروش و همچنین روند احراز هویت از این دسته هستند. حتماً به یاد داشته­باشید که خرید و فروش اتریوم کار حساسی است. شما باید ابتدا به میزان مناسبی از دانش برسید و سپس معاملات­تان را شروع کنید.

کیف پول اتریوم نیز یکی از مهم­ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. همان­طور که می­دانید، تهیه یک کیف پول مطمئن می­توانید نیمی از مسیر امنیت را برای­تان ایجاد کند. شما باید از یک کیف پول خوب برای معاملات­تان استفاده کنید تا خیال­تان راحت باشد. در این مقاله سعی کردیم نکات مفیدی را درباره تاریخچه، ویژگی­ها و همچنین نحوه خرید و فروش اتریوم بیان کنیم. حتماً به این نکات توجه کنید و سپس اقدام به معامله کنید. به یاد داشته­باشید که شما به‌عنوان یک سرمایه گذار ابتدا باید بتوانید از میزان سرمایه­تان محافظت کنید و سپس به فکر رشد و کسب سود باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها