|
کدخبر: 281817

سرمایه گذاری میلیون دلاری بانک معروف در بازار رمزارزها

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی از سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلار توسط هلدینگ بزرگ بانکی «گلدمن ساکس» آمریکا در صنعت ارزهای دیجیتال طی در اوج دوران بی رونقی بازار خبر داد.

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی از سرمایه گذاری میلیون دلار توسط هلدینگ بزرگ بانکی «گلدمن ساکس» آمریکا در صنعت ارزهای دیجیتال طی در اوج دوران بی رونقی بازار خبر داد.

بر اساس این گزارش، همزمان با ریزش شدید بازار رمزارزها به دلیل فروپاشی صرافی FTX و افزایش نگرانی ها در خصوص احتمال ورشکستگی و فروپاشی قرافی های بزرگ دیگر همچون بایننس، گلدمن ساکس همزمان ده‌ها میلیون دلار طی روزهای گذشته روی این صنعت و خرید رمزارزهای بازار سرمایه گذاری کرده است.

«مک درموت» رئیس بخش دارایی های دیجیتال گلدمن ساکس نیز با تایید این خبر، شرایط ایجاد شده کنون در بازار رمزارزها را فرصتی مناسب برای خرید و جمع آوری دارایی های لازم توسط این بانک دانسته و تاکید کرد: روپاشی صرافی FTX منجر به ایجاد وضعیت دراماتیک فعلی شده است. با اینحال، روی دیگر سکه، تکنولوژی ارزهای دیجیتال است که هر روز در حال پیشرفت و توسعه بوده که نباید آن را نادیده گرفت.

لازم به ذکر است، این نخستین بار نیست که گلدمن ساکس روی دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری می کند. این بانک آمریکایی در ماه می یعنی همزمان با ریزش سنگین بازار در پی فروپاشی پروژه ترا و رمزارز لونا نیز چندین میلیون دلار در صنعت رمزارزها سرمایه گذاری کرده بود.

از سوی دیگر، رقیب بزرگ گلدمن ساکس یعنی هلدینگ بانکداری مورگان استنلی نیز تقریبا به صورت همگام با گلدمن ساکس به سرمایه گذاری های خود در زمینه صنعت کریپتوکارنسی ادامه داده و جیمز گورمن، مدیرعهامل این بانک معتقد است علیرغم شکست های بزرگ به وجود آمده در این صنعت، همچنان نسبت به آینده آن خوشبین است.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها