|
کدخبر: 237815

دوج کوین جدی ترین شوخی دنیا شد

دوج کوین، بر‌ترین میم کوین کریپتوکارنسی، تلاش می‌کند تا محبوبیت خود را افزایش دهید. دو نفر از توسعه‌دهندگان اصلی این رمزارز راهکارهایی برای دستیابی به این هدف ارائه کرده‌اند.

بیلی مارکوس و جکسون پالمر که در سال ۲۰۱۳ Dogecoin را طراحی کردند، اخیرا برنامه‌هایی پیرامون افزایش پذیرش این رمزارز مطرح کرده‌اند. مارکوس اعلام کرده است که حامیان توکن DOGE باید تلاش کنند تا پذیرش این رمزارز توسط بسترهای پرداختی بیشتر شود. او از جامعه دوج کوین خواسته تا کمپانی‌های مختلف را متقاعد سازند که دوج کوین را به عنوان ارزی رسمی برای امور پرداختی بپذیرند.

مارکوس به اعضای جامعه توصیه کرد برای انجام چنین کاری خونسرد باشند. او اعلام کرد مدیران علاقه‌ای به شنیدن جملات طولانی با ریتم تند ندارند. در نتیجه باید به آرامی و با برنامه برای متقاعد‌سازی کمپانی‌ها تلاش کرد. مارکوس کلاس‌های آموزشی متعددی را نیز برپا کرده است که قابلیت‌ها و مزایای دوج کوین را مطرح کرده و بر روی مزیت‌های رقابتی این رمزارز پرحاشیه تاکید می‌کند.

بیلی به طرفداران این میم کوین توصیه می‌کند از عصبانی شدن بپرهیزند؛ زیرا هیچ کس با داد و فریاد قانع نمی‌شود. در حقیقت او از جامعه دوج کوین می‌خواهد رفتارهایی دوستانه‌تر و دلسوزانه‌تری انجام دهند. این توسعه‌دهنده اعلام کرد باید به معاملات برد-برد با شرکت‌ها فکر کرد تا بتوان به افزایش محبوبیت دوج کوین کمک کرد.

مارکوس در ادامه به این نکته اشاره کرده است که برخی شرکت‌ها برای کسب شهرت و تبدیل شدن به تیتر رسانه از دوج کوین برای مدت کوتاهی استفاده می‌کنند. او معتقد است این تعاملات منفعت مستقیمی برای دوج کوین نخواهد داشت. با این وجود او اذعان داشت که چنین اتفاقاتی را می‌توان گامی مثبت جهت ترویج استفاده از این میم کوین به حساب آورد.

اظهارات مارکوس یک روز پس از آن مطرح شد که ایلان ماسک به طور رسمی مهمترین فست‌فود آمریکا را به یک چالش رمزارزی دعوت کرد. مدیرعامل تسلا اعلام کرد که اگر مک‌دونالد با پذیرش Dogecoin موافقت کند، یکی از ساندویچ‌های این مجموعه را در برنامه زنده تلویزیونی خواهد خورد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها