|
کدخبر: 276500

چشم از ارز دیجیتال ترون بر ندارید

ارز دیجیتال ترون با نماد اختصاری TRX در آینده نزدیک رقیب مهمی برای شرکت‌های تولید محتوا مثل: گوگل، یوتیوب، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

اقتصاد چشم از ارز دیجیتال ترون بر ندارید

ارز دیجیتال ترون با نماد اختصاری TRX در آینده نزدیک رقیب مهمی برای شرکت‌های تولید محتوا مثل: گوگل، یوتیوب، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی خواهد بود. آماده‌سازی محیطی شاخص و خاص برای تولیدکنندگان محتوا در زمینه‌های متنی، تصویری و صوتی جهت کسب درآمد مستقیم سبب جذب آن‌ها به سمت پلتفرم ترون شده است. از طرفی با حضور مولفان مختلف و تولید محتوای مورد نیاز کاربران سبب افزایش مراجعه افراد به این بستر جدید دنیای کریپتو خواهد شد.

هر کاربر در ازای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود به شکل: متن، صوت یا تصویر مبلغ مشخصی را به مولف پرداخت کرده و این درآمد در شبکه ترون به رمز ارز ترون خواهد بود. دیگر نیازی به گذراندن دردسرهای ساخت حساب کاربری مختلف در سایت‌های مختلف و پرداخت ریالی یا دلاری نبوده و بدین‌صورت قسمت‌های اضافه و تکراری حذف شده است. طی این مقاله به دنبال بررسی وضعیت آینده خرید و فروش ترون خواهیم پرداخت. همچنین در صورت علاقه به فراگیری اطلاعات اختصاصی در خصوص نحوه کارکرد ارز ترون هستید تا انتهای این مطلب با بخش وبلاگ صرافی ایرانی کارت همراه باشید.

 ارز دیجیتال ترون چیست و چگونه کار می کند؟

رمز ارز ترون به صورت غیر متمرکز و روی شبکه بلاک چین ترون برای ارائه انواع خدمات P2P برای خرید و فروش مستقیم در اختیار کاربران قرار گرفته است. شبکه Tronix یا  TRX در سال 2017 در کشور سنگاپور و با هدف ارائه خدمات مرتبط با حوزه سرگرمی ایجاد شد. حضور جاستین سان  (Justin Sun) در راس هرم مدیریتی سبب حضور دیگر افراد مشهور و ثروتمند دنیای فناوری در این ارز دیجیتالی شده و سبب پیشرفت هر چه بیشتر آن گشت. ایجاد بستری مناسب جهت فروش مستقیم آثار هنری، مقالات، تصاویر، ویدیو و انواع موسیقی به خریداران مورد توجه بسیاری از هنرمندان قرار گرفته است.

ارز-دیجیتال-ترون-2

ارز دیجیتال ترون ابتدا روی بستر بلاک چین اتریوم تولید شده و سپس بلاک چین اختصاصی خود را راه اندازی نمود. ترون با دارا بودن بلاک چین خود توانست حجم خرید و فروش ترون را در سطح جهانی افزایش دهد. ترون ترکیبی از دو ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم است. پرداخت آنلاین و غیر متمرکز بودن را از بیت کوین در کنار قراردادهای هوشمند تجاری بین طرفین معامله را از اتریوم به ارث گرفته و محیط خاص خود را برای تولیدکنندگان محتوا مهیا ساخته است. بدین ترتیب در کنار ارز تتر توانسته حجم معاملاتی بالایی را به خود اختصاص داده و به واسطه قیمت تقریباً ثابت با شیب صعودی نرمال خریداران خود را افزایش دهد.

چه چیزی رمز ارز ترون را منحصر به فرد میکند؟

سرعت انجام 2000 تراکنش در هر دقیقه شبکه ترون در برابر 7 تراکنش شبکه بیت کوین و 15 تراکنش شبکه اتریوم نشان از سرعت و قدرت بسیار بالای پلتفرم ساخته شده از سوی جاستین سان و همکارانش است. از طرفی این مجموعه قدرتمند به این عدد منحصر به فرد قانع نبوده و به دنبال افزایش میزان پردازش تراکنش کاربران خود هستند. همچنین ترون در کنار ارز تتر، هزینه کارمزد تراکنش صفر داشته و به هیچ عنوان سهمی از معاملات کاربران بر نخواهد داشت.

عدم برداشت کارمزد تراکنش برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بدین شکل تعداد زیادی از تریدرها و هولدرها به استفاده از شبکه بلاک چین ترون و رمز ارز آن روی آورده اند. از طرفی سرعت پردازش 2000 تراکنش در دقیقه برای افراد مهم بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وجه خود دست خواهند یافت. همچنین شرکت‌ها با بهره‌مندی از بستر بلاک چین ترون امکان ساخت برنامه غیرمتمرکز خاص خود را داشته و با تعیین قرارداد هوشمند منحصر به فرد قادر به فروش محصولات و کسب درآمد خود خواهند بود. فروشندگان در ازای ارائه محصولات دیجیتال خود امکان دریافت رمز ارز ترون یا هر توکن خاص (حتی توکن اختصاصی ساخته شده شرکت خود) هستند.

آینده ارز دیجیتال ترون چگونه خواهد بود؟

هر چند رمز ارز ترون به نسبت دیگر رمز ارزها برنامه مدون و مدیریت مشخصی دارد اما وجود برخی از موانع مثل: حواشی ایجاد شده در چند سال اخیر در زمینه عملیاتی بودن نقشه راه آن در سال‌های آینده موجب نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. کپی بودن شرایط قراردادهای هوشمند از بستر اتریوم در کنار عقب ماندگی از برنامه ارائه شده نیز سبب دلسردی کاربران شده است. همچنین از 100 میلیارد توکن اعلام شده حدود 25 میلیارد آن هنوز وارد بازار مصرف نشده و این ورود توکن از رشد قیمتی آن و کسب سود برای مشتریان جلوگیری خواهد نمود.

موارد گفته شده در کنار رقابت شدید در حوزه ارائه بستر فروشندگان محتوا نیز مورد توجه بوده و به طور قطع شرکت‌های: گوگل، متا (فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ) و یوتیوب نیز با ورود با قدرت در حوزه کریپتو و اعمال تغییرات استانداردهای لازم را برای کاربران خود مهیا خواهند نمود. نکات مهم و مثبت شرکت ترون به اشتیاق کشورهای شرق آسیا مثل: چین، سنگاپور و کره جنوبی به آن بوده و بسیاری از شرکت‌های ارائه کننده خدمات دیجیتال طی قراردادهای بلند مدت اقدام به استفاده از خدمات بستر ترونیکس نموده‌اند.

ارز-دیجیتال-ترون-3

خرید و فروش ترون بدون کارمزد در صرافی معتبر ایرانیکارت

انجام معاملات با پرداخت انواع هزینه کارمزد پلتفرم، تراکنش و صرافی همراه بوده و خریداران رمز ارز ترون از پرداخت کارمزد تراکنش معاف هستند. حال شما کاربران ایرانی با استفاده از خدمات صرافی ایرانی کارت قادر به خرید و فروش حجم نامحدودی از رمز ارزهای ترون بدون پرداخت کارمزد پلتفرم و صرافی خواهید بود. بدین ترتیب کمترین ضرر ناشی از دریافت کارمزد را برای معاملات کوچک و بزرگ خود خواهید داشت. تریدرها در طول روز تعداد زیادی معامله انجام داده و با محاسبه کمترین درصدها در تعداد زیاد خرید و فروش‌ها موجب ذخیره سرمایه مناسبی برای آن‌ها خواهد شد.

همچنین هولدرها که با خرید حجم زیادی از رمز ارز ترون اقدام به نگهداری طولانی مدت آن نموده و سپس با فروش آن به دنبال کسب سود مناسب هستند با عدم پرداخت کارمزد صرافی و پلتفرم از سوی شرکت ایرانی کارت به افزایش سرمایه‌گذاری خود کمک خواهند کرد. انتخاب هوشمندانه در دنیای کریپتو کارنسی بسیار مهم بوده و با بررسی خدمات ارائه شده صرافی ایرانی کارت امکان بهره‌مندی از دیگر سرویس‌های ممتاز آن را نیز خواهید داشت. از جمله شاخص‌ترین خدمات ایرانی کارت می‌توان به: پرداخت شهریه دانشگاه و آزمون‌های خارج از کشور، خرید انواع حساب کاربری در سایت‌های خارجی، خرید کیف پول دیجیتال سخت افزاری و انواع معاملات رمز ارز بدون پرداخت کارمزد پلتفرم اشاره داشت.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها