|
کدخبر: 271937

نحوه عملکرد ارز دیجیتال ترون چگونه است؟

فناوری نحوه عملکرد ارز دیجیتال ترون چگونه است؟

ارزهای دیجیتال بیش از یک سال است که سرفصل رسانه‌های اصلی را به خود اختصاص داده‌اند. حتی زمانی که مردم بر شک و تردید شدید ارزهای دیجیتال غلبه می‌کنند، یک نام جدید به گروه می‌پیوندد و موج می‌زند و باعث می‌شود سرمایه‌گذاران بنشینند و مراقب باشند. مشابه بازار سهام که در آن هر شرکت می‌خواهد جایگاهی متمایز از همتایان خود ایجاد کند و تنها به عنوان یکی از بازیگران یک بخش دیده نشود، بازار کریپتو نیز شاهد ایجاد جایگاهی از سوی بازیکنان بوده است. بیت کوین می‌خواهد به عنوان یک کالای دیجیتال دیده شود، اتریوم می‌خواهد پلتفرمی را برای رشد توسعه بلاک چین باز کند و سایر ارزهای دیجیتال به دنبال پر کردن جایگاه‌های مختلف هستند. یکی از اینها ارز ترون (TRX) است که تماماً آماده است تا تخیل دنیای ارزهای دیجیتال را به سرگرم کننده ترین شکل جذب کند.

ارز دیجیتال ترون چیست؟

Tron یک پروتکل غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن ایجاد یک سیستم سرگرمی محتوای رایگان در سراسر جهان با فناوری بلاک چین و ذخیره سازی توزیع شده است. این پروتکل به هر کاربر اجازه می‌دهد تا آزادانه داده‌ها را منتشر و ذخیره کند و مالکیت آنها را داشته باشد. به طور خلاصه ترون ارزی است که برای محتوای شما به شما پول می‌دهد و یکی از بهترین دلایل برای خرید ارز ترون است. ارز Tron دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و در یک بازه زمانی کوتاه مدت یکساله به این جایگاه برتر رسیده است، که با حمایت بی‌نظیر بازار و تیمی پیشرو که توسط بنیانگذار و مدیر عامل مشهور آن جاستین سان هدایت می‌شود، به سرعت در حال پیشروی است. جالب اینجاست که برخی حضور جاستین سان را به عنوان یکی از دلایل اصلی خرید ترون می‌دانند. سان با ریپل ارتباط دارد و حضور بیش از حد فعالی در توییتر دارد که در آن سرمایه‌گذاران را در مورد تحولات مربوط به ترون با نظمی بی‌وقفه به‌روزرسانی می‌کند. در واقع، او در ایجاد تبلیغات توییتر و ایجاد هیجان و انتظار پروژه‌ها، مشارکت‌ها و اعلامیه‌های جدید استاد است.

بزرگترین مزیت استفاده از ارز Tronix این است که به هنرمندان و سازندگان محتوا قدرت می‌دهد تا مالکیت محتوای خود را داشته باشند. ترون جنبشی را رهبری می‌کند که برخی از آن به عنوان وب سوم یاد می‌کنند. ممکن است آینده‌نگرانه به نظر برسد، اما از اینترنت همانطور که در ابتدا قرار بود استفاده شود، به عنوان یک شبکه باز غیرمتمرکز استفاده خواهد کرد.

با خرید ترون، شما فقط ارزی نمی‌خرید که ارزش آن افزایش یابد و سود بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشد؛ بلکه شما یک مسیر جدید برای اینترنت تعریف خواهید کرد. این ممکن است ادعایی بسیار بلند پروازانه به نظر برسد و در این برهه از زمان ترون یک وعده باقی مانده است. با این حال، این وعده‌ای است که توسط پروژه‌ای پشتیبانی می‌شود که دارای یک تیم قوی، منابع، ارتباطات و مشارکت است که می‌تواند این رویاها را به واقعیت تبدیل کند. ارز Tron در ایجاد مشارکت و ترویج نوآوری در پلتفرم بسیار پیشرو است. ترون آماده است تا دنیای ارزهای رمزنگاری شده را به همان روشی که اینترنت زندگی ما را متحول کرد، متحول کند. اگر چنین تحولاتی واقعاً به ثمر بنشیند، ترون ممکن است صنعت سرگرمی را متحول کند و سان، که به عنوان استیو جابز ارز دیجیتال تعمید داده می‌شود، ممکن است موفق شود غول‌هایی مانند گوگل، فیس‌بوک و آمازون را تصاحب کند. پس همین الان که قیمت ترون در حد قابل قبولی است، روی آینده سرمایه گذاری کنید.

نحوه عملکرد ارز ترون

ارز Tronix ابتدا به‌عنوان یک توکن مبتنی بر اتریوم ایجاد شد، سرانجام در سال ۲۰۱۸ به شبکه خود مهاجرت کرد. این فرآیند شامل معامله سرمایه‌گذاران با توکن‌های اتریوم خود برای ارز دیجیتال ترون بود. (توکن‌های اتریوم متعاقباً از بین رفتند.) وقت آن است تا با اجزای این شبکه بیشتر آشنا شویم و نحوه کار آن را درک کنیم.

ترون

معماری عمومی

مانند اتریوم (ETH)، از یک مدل مبتنی بر حساب استفاده می‌کند، به این معنی که کلیدهای رمزنگاری که پروتکل آن صادر می‌کند می‌تواند دسترسی به موجودی توکن TRX و TRX را کنترل کند. سپس بلاک چین تبادل این داده‌ها را از طریق سه لایه هدایت می‌کند:

  • لایه اصلی: دستورالعمل‌های نوشته شده در جاوا یا Solidity (زبان طراحی شده برای اتریوم) را محاسبه می‌کند و آنها را به ماشین مجازی TRONIXمی‌فرستد.
  • لایه برنامه: توسط توسعه‌دهندگان برای ایجاد کیف پول و برنامه‌های کاربردی با ارز دیجیتال TRX و سازگار با نرم افزار استفاده می‌شود.
  • لایه ذخیره سازی: برای تقسیم‌بندی داده‌های بلاک چین (سوابق تاریخچه بلاک چین) و داده‌های وضعیت (که وضعیت قراردادهای هوشمند را حفظ می‌کند) طراحی شده است.

نحوه خرید ترون

آسان‌ترین نحوه خرید ترون، استفاده از صرافی ارز دیجیتال است. شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید به ۲ روش زیر در صرافی‌های ارز دیجیتال، TRX خریداری کنید: خرید از صرافی‌های خارجی و خرید از صرافی‌های ایرانی. با توجه به اینکه ما ایرانی‌ها از سوی صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی تحریم هستیم، امن‌ترین راه خرید این توکن در ایران، ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. پلتفرم والکس، یکی از بازارهای بزرگ ایرانی در حوزه خرید و فروش رمزارز است و  این توکن را در لیست ارزهای خود دارد. کاربران مانند سایر رمز ارزها به‌راحتی می‌توانند برای خرید ترون و مشاهده قیمت ترون در این پلتفرم اقدام کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها