|
کدخبر: 276171

ارتباط مستقیم این صنعت با اقتصاد خرد و کلان کشور

رئیس هیات مدیره انجمن بتن به تاثیر این المان مهم در اجرای با کیفیت یک ساختمان به عنوان سرمایه اصلی مردم و نیز متاثر بودن اقتصاد خرد و کلان کشور از بتن تاکید کرد.

اقتصاد ارتباط مستقیم این صنعت با اقتصاد خرد و کلان کشور

 محمد شکرچی زاده با اشاره به این که بتن به عنوان یکی از مصالح ساختمانی تاثیر به سزایی در عمر مفید و کیفی سازی ساختمان دارد، اظهار کرد: انجمن بتن ایران از یکی دو سال قبل ایجاد شده بود و امروز یکی از بزرگ ترین انجمن‌های مهندسی کشور است.

معاون سابق وزیر راه و شهرسازی معتقد است اجرای پروژه بتن با کیفیت بالا در کشور، در اقتصاد خرد و کلان تاثیر به سزایی دارد؛ در این بین ساختمان‌هایی که مردم می‌سازند و در آن زندگی می‌کنند، سرمایه آن هاست و کیفیت بتن نا مناسب –حتی در ساختمان‌های غیر بتنی- مضراتی درپی دارد.

شکرچی زاده همچنین تاکید کرد که در کشورمان مصرف سرانه بتن از مصرف جهانی بالاتر است و لذا باید کیفیت بتن را بهبود ببخشیم تا در اقتصاد خرد و کلان تاثیر مثبت بگذاریم.

رئیس سابق مرکز تحقیقات و مسکن در بخشی دیگر از سخنان خود در رادیو گفت‌وگو ادامه داد: عدم هماهنگی طی دهه‌های گذشته منجر شده که بتن به عنوان محصول نهایی آسیب بسیاری ببیند. از دیگر سو سیمان و بتن نباید جدا باشد و در دو ساحت مختلف فعال باشند.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها