|
کدخبر: 266009

علت رکود بازار پوشاک چیست؟

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: داغ نبودن بازار پوشاک، دلائل مختلفی مانند رشد بی‌ رویه قیمت ‌ها، تورم، رقابت ‌های ناسالم، ناتوانی و کم بضاعتی خانوار در خرید پوشاک و بسیاری موارد دیگر دارد.

اقتصاد علت رکود بازار پوشاک چیست؟

ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: زمانی پوشاک در سبد خانوار مثل خوراک و مواد اولیه جایگاهی داشت، اما در حال حاضر ناتوانی و کم بضاعتی خانوار در خرید پوشاک باعث شده از سبد مصرف خانوار خارج شود. اگر خانواری امروز برای مثال سه قلم پوشاک نیاز داشته باشد بیشتر از یک قلم خرید نمیکند.

وی همچنین در خصوص فعالیت در فضای مجازی افزود: فروشگاه های مجازی را نمی توان گفت یک پدیده شومی است یا نیست، زیرا باید به این سمت و سو هم رفت تا بتوان در فضای مجازی فروش داشت؛ البته فضاهای مجازی که قانون مند هستند نه آن ها که با تقلب و سوء استفاده در حال فروش کالا در این فضا می باشند.

شیرازی گفت: تولیدکننده پوشاک با بی ثباتی قیمت ها مواجه است و این بی ثباتی بیشتر متاثر از بی ثباتی قیمت ارز است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با بیان اینکه پوشاک تولید داخل با وجود همه تبلیغات سوء یک کالای با کیفیتی است گفت: از مردم می خواهیم با خرید پوشاک تولید داخل، از صنعت پوشاک کشور حمایت کنند تا فعالان و تولیدکنندگان در این عرصه بتوانند با انگیزه و رغبت به امر تولید بپردازند

 

منبع: صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها