|
کدخبر: 256625

پرشین الیت | وب سایت خدماتی ارز دیجیتال

صرافی کوکوین در سپتامبر 2017 جهت مدیریت معاملات ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات به علاقمندان در سیشل افتتاح شد. صرافی کوکوین یک سرویس مبادله برای کاربران فراهم می کند تا تراکنش های دارایی های دیجیتال را به صورت ایمن و کارآمد انجام دهند.

صرافی KuCoin دارای یک بخش تحقیقاتی در صنعت بلاک چین است و بر آن تاکید دارد که پروژه های باکیفیتی را در فهرست ارزهایی که مورد پشتیبانی این صرافی می باشد، وارد کند.

این صرافی قصد دارد که در آینده ارزش پایدار و افزایش یافته ای را برای بیش از پنج میلیون کاربر ثبت شده خود در بیش از 100 کشور جهان مهیا نماید. در نوامبر 2018، صرافی کوکوین که خود را صرافی مردم می نامد، به طور رسمی با شرکت های IDG Capital و Matrix Partners شریک شد.

تیم توسعه صرافی کوکوین با مدیریت دو تن از متخصصین فناوری در زمینه های کد نویسی و بلاک چین شکل گرفت. مایکل گان که در 8 سالگی شروع به کدنویسی کرد و اولین استارت آپ خود را در 16 سالگی تأسیس کرد، در سال 2012 شروع به استخراج بیت کوین کرد. هنگامی که سعی بر فروش مقداری بیت کوین در صرافی Mt Gox را داشت، متوجه شد که بزرگترین پلتفرم جهان در آن زمان برای استفاده مبتدیان مشکل است. در ادامه همکاری Michael Gan با Eric Don در هنگام تحقیق بر روی بلاک چین ها متوجه شدند که بلاکچین امکان تغییر سیستم مالی را دارد و می تواند سیستم جدیدی را تولید کند که نه تنها به افراد متمکن، بلکه به همه افراد جهان، حتی افراد بی‌سواد، بیکار و بدون حساب بانکی خدمت کند.

در پایان سال 2013، آنها اولین کد نرم افزاری صرافی سیگنال کوکوین را تحت عنوان People's Exchange  تولید کردند تا همه مردم امکان کار با کریپتوکارنسی را پیدا کنند. در 25 سپتامبر 2020، صرافی KuCoin مورد حمله سایبری قرار گرفت، تا جایی که هکرها 275 تا 285 میلیون دلار دارایی دیجیتال کاربران را سرقت کردند. گمان می رفت که هکرهای کره شمالی مسئول این هک باشند. با این حال، صرافی کوکوین که در سیشل مستقر بود، واکنش سریع و کارآمدی به حمله هکری به KuCoin نشان داد.

در یک اقدام کارآمد صرافی کوکوین که با شرکت داده بلاک چین Chainalysis، سایر صرافی‌های رمزنگاری و آژانس‌های مجری قانون در ارتباط بود، به کمک آنها توانست مقدار زیادی از وجوه را بازیابی کند و دارایی بقیه کاربران را با استفاده از صندوق بیمه خود بازپرداخت نماید. حمله هکری به KuCoin چهارمین هک بزرگ به صرافی های آنلاین کریپتو در آن زمان بود.

جایگاه صرافی کوکوین در چه رتبه ای است؟

صرافی کوکوین در وب سایت کوین مارکت کپ در تاریخ 30 نوامبر 2021 با توجه به پارامترهای مختلفی که برای مقایسه صرافی ها آورده شده است، در بین رتبه پنجم و ششم در نوسان بود. صرافی کوکوین از 545 ارز رمزنگاری از جمله بیت کوین، اتریوم، و لایت کوین پشتیبانی می کند. همچنین امکان مبادله با 48 ارز فیات معتبر از جمله دلار آمریکا USD، یورو EUR ، و درهم امارات متحده عربی AED وجود دارد.

حجم نقدینگی در گردش این صرافی در 24 ساعت گذشته، بیش از 3 میلیارد و 400 دلار بوده است. تعداد بازدیدکنندگان صرافی در هفته پیش از تاریخ مذکور، حدود 3 میلیون نفر بوده است. از نظر امتیاز بندی صرافی ها در وب سایت کوین مارکت کپ، صرافی کوکوین از ده امتیاز توانسته 7.7 امتیاز را از آن خود کند.

 

حساب پریمیوم تریدینگ ویو

سایت اکانت تریدینگ ویو یکی از محبوب ترین سایت ها در زمینه تحلیل و ترید در بازار های مالی می باشد که در ایران نیز دارای طرفداران زیادی می باشد .

این سایت دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که بیشتر آنها در حساب رایگان موجود نیست . به همین جهت برای دسترسی به امکانات کامل این سایت باید حساب پرمیوم را تهیه فرمایید . ما در سایت پرشین الیت امکان خرید حساب پریمیوم را با قیمت بسیار مناسب برای شما در کوتاه ترین زمان فراهم کردیم .

  • به همراه حساب پریمیوم دو فیلم آموزشی نیز خدمت شما ارائه می گردد تا برای فعال کردن حساب دچار مشکلی نشوید.
  • ضمنا این حساب ها با یک ماه ضمانت ارائه می گردد
  • حساب پریمیوم یک ماهه می باشد و ضمنا امکان تمدید نیز دارد.

احراز هویت بایننس

وریفای حساب کاربری بایننس و رفع بلاک اکانت بایننس و احراز هویت بایننس به کمک گواهینامه توسط تیم پرشین الیت.

همانطور که میدانید صرافی بایننس کشورهایی مانند ایران و آمریکا را برای استفاده از این صرافی تحریم کرده است. بنابراین اگر می خواهید از این صرافی استفاده کنید، از پاسپورت ایرانی خود برای احراز هویت و وریفای حساب بایننس نمی توانید استفاده کنید و بایستی با مدارکی وابسته به کشورهای دیگر برای وریفای حساب کاربری خود در بایننس اقدام کنید.

اگر به دنبال خدمات تضمینی و مطمین جهت احراز هویت اکانت بایننس خود هستید و می خواهید درصد ریسک مایل به صفر باشد، تیم پرشین الیت خدمات زیر را در صرافی بایننس با تضمین ۱۰۰% ارائه می دهد.

تعرفه خدمات در ازای حاصل شدن نتیجه مطلوب و حل مشکل کاربران میباشد لذا پرشین الیت متعهد میگردد در صورت عدم موفقیت در بازگشایی حساب کاربران و یا عدم پاسخگویی به نیاز کاربران بدون چون و چرا مبلغ پرداختی را عودت نماید.

خدمات وریفای اکانت صرافی بایننس 

 وریفای اکانت صرافی بایننس و ... با چهره و مشخصات خودتان

 تحویل کامل مدارک + فایل چاپی با آموزش نحوه چاپ

 ضمانت 100% وریفای حساب صرافی های معتبر

 ضمانت عودت وجه: درصورت وریفای نشدن حساب تمامی مبلغ دریافتی بدون کاستی عودت داده می شود.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر