|
کدخبر: 241812

کاردانو بر بیت کوین غلبه کرد

کاردانو از نظر فعالیت تراکنشی از بیت کوین پیشی گرفت.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی بلاکچین Messari، کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته از نظر حجم تعدیل یافته تراکنش (به ترتیب ۱۷.۱۵ میلیارد دلار و ۱۵.۱۱ میلیارد دلار) بر بیت کوین غلبه کرده است.

این بلاک چین اثبات سهام بیشترین تعداد تراکنش را ثبت کرد و در عین حال کمترین کارمزد را نیز داشت. کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته فقط مقدار ناچیز ۵۲۰۰۰ دلار کارمزد در مقایسه با ۷۰۰۰۰۰ دلار بیت کوین و ۲۲.۱ میلیون دلار اتریوم ایجاد کرد.

این معیار برای مقایسه دقیق داده‌های زنجیره‌های مبتنی بر UTXO و بلاک‌چین‌های مبتنی بر حساب مانند اتریوم تنها تراکنش‌های معنادار را جدا می‌کند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کاردانو همچنین اخیراً از سه میلیون کیف پول عبور کرده و به یک نقطه عطف دیگر از نظر پذیرش رسیده است.

توسعه‌دهندگان Input Output ، همچنان که در طول مرحله «Basho» نقشه راه بلاک چین بر روی راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری کار می‌کنند،به تنظیم پارامترهای شبکه ادامه می‌دهند

SundaeSwap در اواخر ژانویه(اوایل بهمن) راه اندازی شد، اما آغاز به کار آن گرفتار مشکلات فنی شد. برخی از کاربران از دریافت نکردن توکن SUNDAE پس از مبادله شروع به شکایت کردند.

این پروژه مبادلات ناموفق را به سطح بالای ازدحام شبکه نسبت داد.

اوایل این هفته، صرافی غیرمتمرکز Minswap مبتنی بر Cardano نیز از تکمیل حسابرسی خود خبر داد.

قیمت ADA در آستانه راه اندازی SundaeSwap در عرض یک هفته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت، اما نتوانست این افزایش ها را حفظ کند. این توکن در حال حاضر با قیمت ۱.۰۶ دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها