|
کدخبر: 234983

ارفاق مجلس به دولت/ چگونه رای نمایندگان در مورد بودجه برگشت؟

فریدون عباسی: می‌توان گفت که مجلس با تصویب کلیات بودجه به دولت ارفاق کرد و فرصت داده است که وزرا و کارشناسان برنامه و بودجه به کمیسیون تلفیق بیایند و آنجا بحث شود.

اقتصاد ارفاق مجلس به دولت/ چگونه رای نمایندگان در مورد بودجه برگشت؟

فریدون عباسی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گسترش نیوز  اظهار کرد: در مجلس نظرات دولت شنیده شد و رییس‌جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس مجلس و رییس کمیسیون برنامه و بودجه نظرات خود را در مورد کلیات لایحه بودجه بیان کردند. به این ترتیب تصمیم مجلس بر آن شد که کلیات را تصویب کند.

وی افزود: مخالفین لایحه بودجه در مجلس،‌ نظرشان این بود که ای کاش شفاف سازی بیشتری، هنگام ارائه لایحه بودجه انجام می‌رشد تا مشخص شود دولت چگونه می خواهد آن را اجرا کند. اما این ابهام رفع نشد. البته با سخنان آقای میرکاظمی، مسائل باز و از تعداد مخالفین کاسته شد. تا پیش از آن تعداد مخالفین نمایندگان مجلس زیاد بود . استدلال موافقین آن بود که با دولت بر سر بودجه تقابل نکنیم. موافقین هم نقدهایی داشتند.  آنها می خواستند به دولت کمک کنند. می شود گفت که مجلس با تصویب کلیات بودجه به دولت ارفاق کرد و فرصت داد که وزرا و کارشناسان برنامه و بودجه به کمیسیون تلفیق بیایند و آنجا بحث شود. در کمیسیون قرار است که تبصرها و بندها به رای گذاشته شود و در نهایت مجلس در زمان بررسی بودجه نظر خود را بیان می کند.

 

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها