|
کدخبر: 227971

رمزارز پاداش درختکاری بازی بلاکچین

جدیدترین بازی که به اکوسیستم انجین (Enjin) پیوسته، Senzu World نام دارد؛ یک بازی نقش‌آفرینی-ماجراجویی برای کسب درآمد که با درختکاری مجازی به بازسازی جنگل‌ها در دنیای واقعی کمک می‌کند.

تیم بازی Senzu World، مقدار ۲۰ درصد از سود معاملات NFT خود را به یک سازمان جهانی احیای جنگل به نام One Tree Planted اهدا می‌کند. بنابراین، بازیکنان می‌توانند با کاشت درختان در قالب یک توکن NFT در این بازی، به احیای جنگل‌ها، بازیابی زیستگاه‌های از دست رفته و حمایت از حیات وحش کمک کرده و دنیای واقعی را نیز تحت تاثیر قرار ‌دهند.

در حال حاضر، نسخه بتای بسته بازی Senzu World عرضه شده که تنها برای کاربران معدودی در دسترس است. انتظار می‌رود نسخه بتای باز و عمومی این بازی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ ارائه شود.

بازی Senzu World بر بستر بلاکچین افینیتی (Efinity) راه‌اندازی شده است؛ یک اکوسیستم سازگار با محیط زیست که بدون ایجاد کربن، ابزارهای قابل اعتماد و کاربرپسند و همچنین، یک پل بین زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. این بلاکچین توسط پروژه انجین ایجاد شده است.

پروژه انجین از طریق برنامه Enjin Adopter Program خود، از توسعه‌دهندگان بازی‌های رمزارز محور پشتیبانی می‌کند. این اکوسیستم با پذیرش مداوم بازی‌های جدید، به شدت در حال رشد است و در حال حاضر، جامعه‌ای متشکل از ۱۰۰ توسعه‌دهنده دارد که در حال ساخت پروژه‌های NFT و بازی‌های بلاکچینی هستند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر