|
کدخبر: 226765

معاملگران آسیایی، بیت کوین را به خاک سیاه نشاندند

داده‌های درون زنجیره‌ای برگرفته از سایت گلس‌نود نشان می‌دهد، معامله‌گران آسیایی بیشترین تاثیر را در ایجاد فشار فروش داشته‌اند. همچنین این داده‌ها نشان می‌دهند که حفظ قیمت ۴۵۰۰۰ دلار، برای شروع روند صعودی بیت کوین حیاتی خواهد بود.

تحلیلگر مطرحی با نام کاربری Johannes در صفحه توییتر خود به مقایسه فعالیت معاملگران آسیایی، اروپایی و آمریکایی بیت کوین در سال گذشته پرداخته است.

این تحلیلگر اذعان کرد میزان فروش از سمت معاملگران آسیایی یکی از دلایل اصلی ریزش اخیر قیمت بیت کوین بوده است. البته میزان اثربخشی این عامل با مرور زمان کاهش یافته است و برعکس معاملگران آمریکایی و اروپایی میزان تاثیر خود بر قیمت BTC را افزایش داده‌اند. در ماه مارس (اسفند) ۲۰۲۱ نیز فشار فروش از سمت معاملگران آسیایی وارد شده بود.

تحلیلگر دیگری با نام کاربری TXMC در صفحه توییتر خود به رفتار هولدرهای بلند مدت و کوتاه مدت بیت کوین پرداخته است. مطابق این تحلیل هولدرهای کوتاه مدت BTC که کمتر از ۵ ماه این رمز ارز را نگه داشته‌اند اکنون با کاهش ارزش دارایی خود مواجه شده‌اند.

اما هولدرهای بلند مدت بیت کوین اکنون در وضعیت مطلوبی به سر می‌برند و دارایی آن‌ها بیش از ۲.۵ برابر شده است. اگر این روند حفظ شود، نشانه‌ای از افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین در کوتاه مدت خواهد بود. از طرف دیگر مدت زمان طولانی است که بیت کوین در حال احیای خود است. برای نهایی شدن این قضیه، گاوها نیاز دارند تا از سطح ۴۵۰۰۰ دلار دفاع کنند. این قیمت در نزدیکی نقطه میانی دامنه نوسان امسال بیت کوین قرار دارد و اهمیت این حمایت را نشان می‌دهد. سقوط قیمت به زیر ۴۲۰۰۰ دلار موجب برتری کامل خرس‌ها خواهد شد که وضعیت را بدتر خواهد کرد.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها